۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد:

شناسایی ۳۸ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی/۲۲ نفر بستری شدند

شناسایی ۳۸ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی/۲۲ نفر بستری شدند

بیرجند- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به شناسایی ۳۸ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: از این تعداد ۲۲ نفر نیز در بیمارستان‌ها بستری شدند.

کامبیز مهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در خراسان‌جنوبی ۶۵ هزار و ۷۱۳ آزمایش انجام شده است که از این تعداد نتیجه ۴۲ هزار و ۳۸۷ آزمایش منفی و نتیجه ۲۳ هزار و ۳۲۶ آزمایش مثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۸ آزمایش و تست کرونا انجام شده که از این تعداد ۳۸ مورد مثبت بوده است که منجر به بستری شدن ۲۲ نفر گردیده و ۱۶ بیمار نیز سرپایی بوده است.

مهدی زاده گفت: از این تعداد ۶ نفر از قاین، ۲ نفر از زیرکوه، ۲ نفر از شهرستان درمیان، ۱ نفر از سربیشه، ۱۵ نفر از بیرجند، ۳ نفر از فردوس، ۵ نفر از طبس و ۴ نفر نیز از نهبندان بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند، اظهارکرد: ۱۴۵ نفر از این افراد ابتلاء قطعی به کرونا دارند و ۱۶ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مهدی زاده با اشاره به اینکه حال سه نفر از بیماران وخیم است، بیان‌کرد: تا امروز ۲۲ هزار و ۲۳۸ نفر در خراسان‌جنوبی یا بهبودی پیدا کرده و یا دوران قرنطینه خانگی را سپری می‌کنند، یادآور شد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی جدید کرونایی نداشته‌ایم.

کد خبر 5263981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha