۲ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۴۴

گزارش خبرنگار مهر از توکیو؛

صالحی‌امیری: شمشیربازی پدیده می‌شود/ ملایی شایسته تقدیر است

صالحی‌امیری: شمشیربازی پدیده می‌شود/ ملایی شایسته تقدیر است

رئیس کمیته ملی المپیک با تمجید از عملکرد ملی پوشان شمشیربازی ایران در دور نخست بازیهای المپیک گفت: شمشیربازی یکی از پدیده های کاروان ایران می شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، سید رضا صالحی امیری که در محل مسابقات شمشیربازی حضور داشت و از نزدیک شاهد سه پیروزی نمایندگان کشورمان بود، گفت: ابتدا از اصحاب رسانه تقدیر می‌کنم که خیلی پررنگ در تمام سالنها حضور دارند. در مورد شمشیربازی هم باید این را بگویم که سه پیروزی که تا به این لحظه ثبت شده، تصادفی نبوده و نتیجه سالها زحمت ملی پوشان، مربیان و در راس آنها، آقای باقرزاده است.

وی ادامه داد: شمشیربازان ایران قدم اول را محکم برداشتند و ان شالله در ادامه راه هم با همین شرایط ادامه می دهند. به نظر من، یکی از پدیده های کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ ، تیم شمشیربازی ما خواهد بود.

صالحی امیری تاکید کرد: امیدوارم که در ادامه راه هم ورزشکاران همین روند را ادامه دهند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه صحبتهایش به رقابت ورزشکاران ایران در روز گذشته اشاره کرد و از نازنین ملایی نام برد و گفت: دیروز هم دیدید که دختر قایقران شایسته ایران چه نتیجه خوبی ثبت کرد. آنهم در شرایطی که در ایران پیست ۲۰۰۰ متر نداریم و همیشه در پیست هزار متر تمرین کرده است و در نتیجه این عملکرد شایسته تقدیر است.

رئیس کمیته ملی المپیک که عازم سالن تکواندو بود، گفت: من امیدوارم در تکواندو و سایر رشته ها هم شاهد اتفاق های خوبی باشیم. آنچه در قایقرانی و شمشیربازی ثبت شد، حکایت از این دارد که کاروان ایران شروع خوش یمنی داشته است. فقط باید به این نکته توجه کنیم که در این روزها کمی صبور باشیم.

کد خبر 5264248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha