۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۹

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

۱۳۳ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در استان کرمان افتتاح شد

 ۱۳۳ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در استان کرمان افتتاح شد

منوجان - فرمانده سپاه ثارالله کرمان از افتتاح ۱۳۳ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان منوجان گفت: امروز ۱۳۳ پروژه در سطح استان کرمان با مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۸۶ پروژه مربوط به تکمیل و احداث پروژه مسکن مددجویان و محرومان، دو پروژه انتقال آب، ۳۰ پروژه ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام، ۷ پروژه اشتغال زایی، دو پروژه احداث خانه عالم، دو پروژه احداث مسجد و پروژه‌های احداث پایگاه مقاومت پروژه احداث پایگاه مقاومت یک پروژه احداث نماز نمازخانه مقاومت می‌باشد.

اجرای ۷۹ پروژه محرومیت زدایی در منوجان

معروفی افزود: از مجموعه ۱۳۳ پروژه ۷۹ پروژه با ارزش ریالی ۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان متعلق به شهرستان منوجان است. این پروژه‌ها شامل ۶۰ پروژه احداث مسکن، سه پروژه اشتغال زایی، ۱۰ پروژه ساخت سرویس بهداشتی و پروژه ساخت خانه عالم، سه پروژه ساخت پایگاه مقاومت و یک پروژه نمازخانه ناحیه مقاومت است.

وی عنوان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی در استان کرمان به صورت قرارگاهی انجام می‌شود. امروز در بحث مسکن مددجویان طی قراردادی مشترک با کمیته امداد و به صورت تلفیقی این کار را انجام می‌دهیم.

معروفی با اشاره به اینکه بیش از یک سال است که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را در استان تشکیل داده‌ایم، افزود: اولویت‌ها در قرارگاه به ترتیب تأمین آب شرب، مسکن مددجویان و محرومان، اشتغال، رفع حاشیه نشینی و خدمات اجتماعی شامل جهیزیه کمک‌های مومنانه و… است.

رقیب دولت نیستیم

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: استدعا داریم مسئولین اجرایی در همین روزهای پایانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را حمایت کنند که بتوانیم برای اولویت‌هایی که در برای استان در نظر گرفته‌ایم با شتاب کار کنیم. ما در قرارگاه دنبال آرم نیستیم ما دنبال آرمان هستیم مهم این است که مشکلات مردم را حل کنیم.

معروفی افزود: ما به کمک دولت می آییم، رقیب دولت نیستیم و موازی کاری نمی‌کنیم ما فقط قصد کمک کردن داریم، تقاضا دارم که خیران از این فرصت استفاده کنند و همانطور که تا الان پای کار بودن در ادامه راه ما را نیز همراهی کنند.

وی در پایان گفت: در این روزهایی که نزدیک محرم هستیم می‌توانیم نذرهایمان را برای حل مشکلات مردم عزیزمان به انفاق تبدیل کنیم و ما تا آخر در کنار مردم هستیم و نمی‌گذاریم احساس تنهایی کنند.

کد خبر 5266199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      0 1
      خسته نباشی، اما حالا چرا اینهمه عصبانیت، مگر خلف وعده کرده ای!