۵ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۲۱

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

دیابتی‌های خوزستان در نوبت واکسن کرونا قرار گرفتند

دیابتی‌های خوزستان در نوبت واکسن کرونا قرار گرفتند

اهواز - مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان گفت: بیماران دیابتی بالای ۱۸ سال استان خوزستان منتظر فراخوان دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای دریافت واکسن کرونا باشند.

رضا نظریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیماران دیابتی بالای ۱۸ سال خوزستان برای تزریق واکسن کرونا باید با در دست داشتن کارت انجمن دیابت استان خوزستان و کارت ملی خود بر اساس اولویت بندی‌های وزارت بهداشت و درمان منتظر فراخوان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و انجمن دیابت استان خوزستان باشند.

وی افزود: آن دسته از بیماران دیابتی که کارت انجمن دیابت استان ندارند باید برای صدور کارت دیابت باید تا ساعت ۲۱ چهارشنبه هفتم مرداد ماه با در دست داشتن دو قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده، کپی کارت ملی، اصل و کپی جواب آزمایش بدون محدودیت زمانی فردی که قندخون ناشتای بالای ۱۲۶ باشد، دو خط شماره تلفن همراه که یک خط آن مربوط به خود بیمار و یک خط آن مربوط به بستگان درجه یک بیمار باشد، همراه با آدرس خوانا و دقیق منزل، شغل بیمار، نوع بیمه و نام داروی خود (قرص یا انسولین) ارائه دهند.

مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان تصریح کرد: بیماران دیابتی که مدت اعتبار کارت دیابت آنها پایان یافته، مفقود شده و یا به طور کلی کارت انجمن دیابت استان ندارند می‌توانند مدارک درمانی و هویتی خود را تا تاریخ اعلامی همراه با عکس جدید همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به صورت یکسره به آدرس اهواز خیابان امام شرقی - کوچه شهید حق بین یا فرهنگ سابق جنب بیمارستان آریا سابق به واحد پذیرش درمانگاه فوق تخصصی دانیال تحویل دهند.

نظریان عنوان کرد: بیماران دیابتی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و نهادهای خیریه هستند لطفاً کپی مدارک خود را همراه با مدارک ذکر شده ضمیمه و تحویل دهند.

وی بیان کرد: پس از بررسی و تائید مدارک، صدور کارت دیابت انجام و برای تحویل کارت با متقاضیان تماس گرفته می‌شود.

مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط بیماری کرونا حضور بیماران دیابتی برای تحویل مدارک و دریافت کارت دیابت الزامی نیست، گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی اهواز و همچنین دبیر شورای سلامت اهواز با بیمار دیابتی که نقص عضو، نابینا و تحت عمل جراحی قرار گرفته نیز به صورت ویژه همکاری می‌شود.

کد خبر 5266523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha