۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۴

امام جمعه لامرد:

ظرفیت سرمایه‌گذاران و نیروهای بومی در صنایع لامرد استفاده شود

ظرفیت سرمایه‌گذاران و نیروهای بومی در صنایع لامرد استفاده شود

لامرد- امام جمعه لامرد گفت: باید در به کار گیری نیروهای بومی این منطقه اهتمام داشت و از سرمایه گذاران بومی در طرح‌های سرمایه گذاری استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه لامرد با دعوت از همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مردم شهرستان لامرد جزو برندهای این کشور هستند و در طول سال‌ها عزتمندانه و شرافتمندانه زندگی کرده و خودشان را به این کشور نشان دادند.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل یک شورای راهبردی در منطقه برای پیگیری برنامه‌های خوب افزود: باید در یک افق توسعه‌ای و پیشرفتی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، شورایی توسط ارکان مدیریتی تشکیل شود تا برنامه‌ها با اتحاد و انسجام بیشتری انجام شود.

حسین زاده با تاکید بر اینکه مردم این منطقه در عرصه اقتصاد کمک‌های شایانی به نظام و کشور کرده‌اند، عنوان کرد: ما نیاز به یک آمایش سرزمینی، آمایش نیروی انسانی، آمایش مدیریتی و آمایش اقتصادی داریم و جریان توسعه باید دقیق باشد و این مهم را تا تحقق آن دنبال می‌کنیم.

امام جمعه لامرد اظهار کرد: شرکت‌های سرمایه گذار باید توجه بیشتری به ظرفیت‌های منطقه کنند زیرا درب‌های این منطقه به روی شرکت‌های سرمایه گذاری باز است و آنان باید تا انجا که می‌شود از نیروهای بومی و از سرمایه گذاران بومی این منطقه استفاده کنند.

وی گفت: سرمایه گذاران باید ظرفیت‌های اجتماعی، اقتصادی این منطقه را در نظر بگیرند و این معنا ندارد شرکتی از شهر دیگری سرمایه گذار و پیمانکار آن در اینجا مشغول شود و خریدهای خود را از شهر دیگری یا از شهر خود انجام دهند.

حسین زاده گفت: باید اقتصاد این منطقه با آمدن شرکت‌ها توسعه پیدا کند و از نیروهای بومی منطقه دعوت به همکاری شود.

وی ادامه داد: در مسائل فرهنگی باید منافع این شرکت‌ها به شهر لامرد برسد و شرکتی که می‌آید و در این منطقه ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند، باید نفع اجتماعی نیز داشته باشد.

امام جمعه لامرد خواستار اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان شد و گفت: بعضی از رسانه‌ها وقتی حقایق را می‌گویند، چرا بعضی‌ها موضع می‌گیرند.

وی نسبت به توقف طرح‌ها به ویژه طرح آزادراه لامرد، پارسیان هشدار داد و گفت: طرحی که با ۳۶۰ میلیارد تومان ساخته می‌شد، امروز با هزینه ۲،۵۰۰ میلیارد تومان باید ساخته شود و شهردار و شورای جدید لامرد باید سرمایه‌ها و طرح‌های نیمه تمام این منطقه را دنبال و نسبت به اتمام آن پیگیری شود.

کد خبر 5268948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha