۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹

سرپرست شهرداری کرج:

مردم به جریان انقلابی‌گری و مبارزه با فساد اعتماد کردند

مردم به جریان انقلابی‌گری و مبارزه با فساد اعتماد کردند

کرج - سرپرست شهرداری کرج گفت: مردم به جریان انقلابی‌گری، مدیریت جهادی، شفافیت و عدالت و از همه مهم‌تر مبارزه با فساد اعتماد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سعیدی‌سیرایی صبح پنحشنبه در اولین جلسه ششمین شورای اسلامی شهر کرج که با انتخاب وی به عنوان سرپرست شهرداری شهر کرج صورت گرفت، اظهار کرد: از تمام اعضای شورای اسلامی شهر کرج به خاطر انتخاب بنده به عنوان سرپرست شهرداری قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: باعث افتخار است به عنوان منتخب شورای جوانِ مؤمن انقلابی برخواسته از اراده ملت در این عرصه سخت در حال گذر در کشور هستم.

سرپرست شهرداری کرج تصریح کرد: باعث افتخار است ۵ فرزند شهید، فرزند جانباز و روحانیت معظم این حقیر را به عنوان سرپرست شهردار کرج انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بر اساس منویات مقام معظم رهبری به با وفاق و همدلی فعالیت خود را نسبت به منافع مردم شهر کرج آغاز کنیم.

سعیدی‌سیرایی با بیان اینکه به حرف نپردازیم بلکه به حرف‌های خود جامع عمل بپوشانیم، گفت: بر این اساس با تمام توان و تلاش با همکاری ۱۳ عضو شورا کارهای خوبی انجام دهیم، چراکه مردم به جریان انقلابی‌گری، مدیریت جهادی، شفافیت و عدالت و از همه مهم‌تر مبارزه با فساد اعتماد کردند.

وی با قدردانی از اعضای شورای شهر ادوار گذشته و شهردار پیشین کرج اظهار کرد: انتخاب مردم مشخص است که راضی از عملکردهای گذشته نیستند و توقع دارند بیشتر تلاش کنیم‌.

سرپرست شهرداری کرج متذکر شد: امیدواریم همه با هم در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

کد خبر 5274392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha