۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۵

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۱۲۱ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

۱۲۱ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: از ابتدای خردادماه سال ۱۴۰۰ تا کنون ۱۲۱ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل صبح یکشنبه در دویست و نود و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تا کنون ۲۳۱ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز کرد: از خردادماه امسال تاکنون در حدود ۵۱۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۲۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۴۱ واحد تولیدی ۴۷۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید را در بخش صنعت و ۸۰ واحد تولیدی ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات را در بخش کشاورزی دریافت کردند همچنین باید گفت از ابتدای امسال چهار جلسه بررسی مشکلات واحدهای راکد تشکیل شده و موانع اصلی و پیش روی ۱۱ واحد راکد مورد بررسی قرار گرفته که تا پایان تیرماه هفت واحد صنعتی راکد احیا و به چرخه تولید برگشته‌اند.

دبیر کارگروه رونق تولید استان سمنان همچنین بیان کرد: در نشست امروز نیز با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان به ۶۶ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی شش واحد تولیدی صنعتی استان بررسی شد.

تشنه‌دل در خاتمه گفت: در استان ۴۵ واحد تملیکی بدهکار توسط بانک‌ها وجود دارد که با برگزاری و فعال سازی جلسات مدیریتی و بازدیدهای میدانی، ۱۶ واحد با قابلیت راه اندازی مجدد شناسایی شده است.

کد خبر 5276239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha