۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان‌جنوبی خبر داد؛

پرداخت ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به روستائیان خراسان جنوبی

پرداخت ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به روستائیان خراسان جنوبی

بیرجند-مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان‌جنوبی گفت: یک هزار و ۵۵ فقره تسهیلات اشتغال روستایی به مبلغ حدود ۹۲ میلیارد تومان توسط این صندوق طی سال گذشته در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زنگنه صبح یکشنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: هدف از صندوق کارآفرینی امید حمایت از کسب و کارهای خرد در کشور است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان‌جنوبی بیان کرد: ما حامی کسب و کارهایی هستیم که برای خود و دیگران شغل ایجاد می‌کنند و در این راستا به دنبال مسائلی چون سود بیشتر نیستیم.

زنگنه با تأکید بر اینکه هدف ما رفع مشکلات مردم است، ادامه‌داد: وام‌های ما به دو صورت وام ضروری بین دو تا ۱۰ میلیون و وام اشتغال زایی بین ۱۰ میلیون تا پنج میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید یک مؤسسه انتفاعی نیست، گفت: اشتغال‌زایی برای ما در اعطای تسهیلات یک اولویت محسوب می‌شود و از این جهت اگر پنج نفر در شرایط یکسان درخواست تسهیلات داشته باشند به آن فردی تسهیلات می‌دهیم که مهارت برای کارآفرینی داشته باشد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان‌جنوبی گفت: طی ۸ سال گذشته ۱۴ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان پرداخت شده است که مربوط به تمام سرفصل‌های ما است.

زنگنه با تأکید بر اینکه هر کجا مشکلی بوده است، در راستای رفع آن گام برداشته‌ایم، اظهار کرد: به عنوان مثال وقتی شهرستان نیاز به سونوگرافی و داروخانه داشته‌اند، ما نیز در این راستا اعطای تسهیلات داشته‌ایم.

وی ادامه داد: دوران بازپرداخت برای تسهیلات ضروری دو سال و برای تسهیلات اشغال زایی تا ۷-۸ سال نیز طول می‌کشد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال روستایی قریب هزار و ۵۵ فقره تسهیلات در سطح روستاها داده‌ایم، بیان‌کرد: حدود ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات نیز در این بخش پرداخت شده است.

کد خبر 5276487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha