۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۲۰

استاندار سمنان:

یک سوم افراد بالای ۱۸ سال در استان سمنان واکسن دریافت کردند

یک سوم افراد بالای ۱۸ سال در استان سمنان واکسن دریافت کردند

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در استان، گفت: یک سوم جمعیت بالای ۱۸ سال تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر شامگاه شنبه در گفتگو مجازی با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، محدودیت‌ها و منع تردد در جاده‌های بین استانی تا یک هفته دیگر تمدید شد، بیان داشت: تداوم ترددها و محدودیت‌های اعلامی همراه با همکاری مردم استان، می‌تواند سرعت سیر نزولی ابتلاء و همه‌گیری کرونا را افزایش دهد.

وی افزود: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود و بیمارستان‌های سطح استان، بالغ بر ۳۳ درصد یا یک سوم از جمعیت بالای ۱۸ سال استان واکسینه شدند.

استاندار سمنان همچنین گفت: آمادگی داریم در صورت دریافت دُزهای بیشتر واکسن، در سطح قابل قبولی جمعیت بیشتری از استان را مورد واکسینه قرار داده و سرعت آن را افزایش دهیم.

آشناگر در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره کسبه نیز، ابراز داشت: محدودیت‌های اعلامی در خصوص کسبه به استثنا پاساژهای بزرگ و بازارهای سرپوشیده، همچنان برقرار بوده و تداوم خواهد داشت.

کد خبر 5285954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha