۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸

معاون استانداری کرمانشاه:

ساعات کاری ادارات کرمانشاه از فردا به حالت عادی برمی‌گردد

ساعات کاری ادارات کرمانشاه از فردا به حالت عادی برمی‌گردد

کرمانشاه- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان از فردا دوشنبه یک شهریور ۱۴۰۰ به حالت عادی برمی‌گردد.

افشین کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه از فردا دوشنبه یک شهریور ۱۴۰۰ از ساعت ۷:۳۰ فعالیت خود را آغاز و تا ساعت ۱۴:۳۰ به کار خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه از اواسط خردادماه سال جاری حسب دستور استاندار کرمانشاه ساعت کاری ادارات دستگاه‌های اجرایی استان برای صرفه‌جویی در مصرف برق یک ساعت زودتر آغاز شد، دستگاه‌های اجرایی باید در مصرف برق صرفه‌جویی کرده تا مشکلی پیش نیاید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به وضعیت کرونایی در هر شهرستان باید کارمندان را در مسئولیت‌های مربوطه به کار گیرند.

به گفته کریمی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های قرمز با یک سوم ظرفیت، در شهرستان‌های نارنجی با نصف ظرفیت و در شهرستان‌های زرد با دو سوم ظرفیت کارکنان خود باید فعال باشند.

وی تاکید کرد: شرایط مذکور برای دستگاه‌های خدمات‌رسان یا بخش‌های خدماتی و امدادی ارگان‌ها صدق نکرده و عناوین مشاغل ضروری طی بخشنامه‌هایی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه افزود: مشاغلی از قبیل بخش امدادی هلال احمر، کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی شهرداری جز مشاغل ضروری و خدمات‌رسان است.

کد خبر 5286452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha