۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱

دفترچه اصلاح شد؛

اعلام رشته‌های جدید برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

اعلام رشته‌های جدید برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

رشته محل‌های جدید و اصلاحات دوره‌ های «مهندسی فناوری»، «کارشناسی حرفه‌ای»، «کاردانی فنی» و «کاردانی حرفه‌ای» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رشته محل‌های جدید و اصلاحات موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید و برخی اصلاحات موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش این دوره‌ها در دانشگاه جامع علمی کاربردی و به منظور مساعدت برای ثبت‌نام متقاضیانی‌که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام تا روز یکشنبه ۷ شهریورماه تمدید شد.

علاقمندان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای و مندرجات اصلاحات دفترچه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند با توجه به مفاد اطلاعیه و در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۷ شهریور نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اصلاحات و جداول رشته محل‌های جدید کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش درج شده است.

همچنین رشته محل‌های جدید و اصلاحات موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید و برخی اصلاحات موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش این دوره‌ها در دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۰ و به‌منظور مساعدت برای ثبت‌نام متقاضیانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، مقرر شد مهلت ثبت‌نام تا روز یکشنبه ۷ شهریور تمدید شود.

علاقمندان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای و مندرجات اصلاحات دفترچه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند با توجه به مفاد اطلاعیه و در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۷ شهریور نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اصلاحات و جداول رشته محل‌های جدید دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع مهرماه سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش درج شده است.

کد خبر 5287089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شیلا IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      1 0
      ثبت نام کارشناسی ارشد علمی کاربردی بدون آزمون کی اجرا می شود اگر دانشگاهی تا مقطع کارشناسی داشته باشه که نمی شه گفت دانشگاه هست
    • علی بختیار IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      1 0
      سلام رشته های علمی کاربردی فقط برای شاغلین خوبه، که در حین شغل درس بخونم و بعد از فارغ التحصیلی، دانشنامه رو تحویل کارگزینی اداره خودشون بده، زیرا با اسم های عجق وجقی که داره نه تو ازتون استخدامی میاد و نه جز رشته های هم ارزی نظام مهندسی هست و نمیشه آزمون صلاحیت طراحی و نظارت داد
    • علیرضا IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 0
      سلام وقت همگی بخیر این تغیر عنواین کارشناسی رشته حقوق به کجا رسید حذف عنوان رشته حقوق مثلا کارشناسی حقوق _حقوق ثبتی شده کارشناسی خدمات حقوقی ثبت و اسناد رسمی فردا روز با این مدرک میشه امتحان وکالت ، قضاوت ،و ...... داد
    • IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      0 0
      موافق هستم