۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸

در دهه اول محرم محقق شد؛

طبخ و توزیع ۶۱۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان هرمزگانی

طبخ و توزیع ۶۱۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان هرمزگانی

بندرعباس - مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از طبخ و توزیع ۶۱۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این استان در دهه اول ماه محرم خبر داد.

جلیل تراهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال همزمان با ایام ماه محرم «طرح اطعام و احسان حسینی» با مشارکت مراکز نیکوکاری، خیرین، گروه های جهادی و هیات مذهبی محلات در حال اجراست که در همین راستا در دهه اول ماه محرم ،تعداد ۶۱۰ هزار پرس غذاگرم طبخ و با حفظ کرامت بین نیازمندان تحت حمایت و خانواده های آسیب دیده از کرونا در استان هرمزگان توزیع شد.

تراهی با بیان اینکه این تعداد غذای گرم در تمامی آشپزخانه ‌های سطح استان هرمزگان با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی پخت شده است، افزود: ارزش غذاهای توزیع شده بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته کمیته امداد هرمزگان گفت: همچنین در این مدت در قالب «طرح اطعام و احسان حسینی» ، چهار هزار و ۷۷۰ بسته غذایی به ارزش بیش از دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان در میان نیازمندان و مددجویان استان توزیع شده است.

این مقام مسئول هدف از این اقدام خداپسندانه را ترویج فرهنگ خیر و احسان همزمان با آغاز محرم و کمک به تأمین معیشت محرومین و مستضعفین عنوان نمود و افزود: مردم نوع دوست هرمزگان و خیرین بزرگوار از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بالغ‌بر دو میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان جهت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین تأمین مواد اولیه جهت پخت غذای گرم برای نیازمندان کمک کردند.

تراهی ادامه داد: از مردم خیر و نیکوکار هرمزگان انتظار داریم که نذرهای خود را از طریق کد دستوری #۱*۰۷۶*۸۸۷۷* یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ به حساب کمیته امداد واریز کنند تا بتوانیم هرچه بهتر و بیشتر در ماه پرخیر و برکت محرم و صفر در خدمت خانواده های نیازمند استان باشیم.

کد خبر 5288149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha