۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۴۷

حسین‌پور در موافقت با وزیر پیشنهادی ارشاد:

«اسماعیلی» به دنبال تقویت وضعیت معیشتی هنرمندان است

«اسماعیلی» به دنبال تقویت وضعیت معیشتی هنرمندان است

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: رسیدگی به وضعیت معیشت هنرمندان از جمله اولویت های اصلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال حسین پور در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی،گفت: فرهنگ زیربنای توسعه پایدار کشور است و خاستگاه انقلاب اسلامی ما هم مقوله فرهنگ است.

وی بیان کرد: رئیس جمهور با درک صحیح از وضعیت فرهنگی کشور و شناخت چالش های فرهنگی، فردی کارآمد را برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس معرفی کرده است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: اسماعیلی از فعالان فرهنگی، علمی، سیاسی و رسانه ای جبهه انقلاب است و دارای مدیریت میدانی و روحیه جهادی است.

حسین پور تاکید کرد: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با بدنه این وزارتخانه آشنایی کامل دارد و رسیدگی به وضعیت معیشتی هنرمندان و تقویت صندوق حمایتی آنان جزو اولویت های اسلامی است.

وی تاکید کرد: کشور مشکلات زیادی دارد و مردم مطالبات زیادی مبنی بر رفع مشکلات معیشتی، ایجاد اشتغال، برطرف کردن کسری بودجه و مقابله با بیماری کرونا دارند و بر این اساس نباید دولت را معطل کرد و باید هر چه سریعتر کابینه تشکیل شود.

کد خبر 5288429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha