۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۵

معاون تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

توزیع ۶۰ هزار ماسک بین هیئت های مذهبی خراسان جنوبی

توزیع ۶۰ هزار ماسک بین هیئت های مذهبی خراسان جنوبی

بیرجند-معاون تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در دهه اول ماه محرم ۸۰ ایستگاه سلامت راه‌اندازی شد، گفت: ۶۰ هزار ماسک در راستای حفظ سلامت مردم بین هیئت های مذهبی توزیع شده است.

حجت‌الاسلام محمد علی سلم‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دهه اول ماه محرم اقدامات متعددی در راستای تعظیم شعائر مذهبی انجام شده که از آن جمله می‌توانیم به توزیع ۵۰ هزار پرچم توسط تشکل‌های مذهبی خراسان‌جنوبی اشاره کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هزار پرچم با محتوای شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» نیز در ماه محرم صورت گرفت، گفت: ۴۰ هزار پوستر و هشت هزار برچسب و ۲۰ هزار سربند نیز با محتوای این شعار توزیع شد.

سلم‌آبادی با اشاره به نصب پرچم ۸۰۰ متری در بلندترین ساختمان مرکز شهر بیرجند با شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم»، افزود: همچنین ۵۰ پارچه نوشته و ۱۵ بیلبورد شهری با محوریت این شعار نیز در دهه اول ماه محرم توزیع کردیم.

وی گفت: هماهنگی با تشکل‌های دینی و مذهبی و ادارات جهت سیاهپوش کردن محیط در دهه اول محرم سال جاری داشته‌ایم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت مردم توزیع ۶۰ هزار ماسک در هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی داشته‌ایم، افزود: توزیع ۱۴ تن گوشت، ۳۰ تن برنج، ۱.۶ تن روغن و ۵ تن شکر بین هیئت‌های مذهبی در دهه اول محرم توزیع شده است.

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه در دهه اول ماه محرم ۸۰ ایستگاه سلامت راه‌اندازی شد، گفت: دیدار با ۲ خانواده شهید اهل سنت نیز در دهه اول ماه محرم در خراسان‌جنوبی صورت گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ارزیابی هیئت‌های مذهبی توسط ۶۸ تیم، بازرسی از ۴۶۳ هیئت و ثبت ۳۱ شکایت در دهه اول محرم در خراسان جنوبی را داشته‌ایم.

کد خبر 5288828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha