۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰

همراه با یک مسابقه خانوادگی در رادیو سلامت

همراه با یک مسابقه خانوادگی در رادیو سلامت

مسابقه «ما خانواده‌ایم» از تولیدات گروه خانواده و سلامت رادیو سلامت است که روز جمعه ۵ شهریور روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، سولماز عطایی تهیه کننده مسابقه «ما خانواده ایم» در این باره گفت: سردبیری و نویسندگی این برنامه را الهه گیوه چی به عهده دارد. این مسابقه کاری از گروه خانواده و سلامت رادیو سلامت است که در آن سه شرکت کننده داریم که همه از یک خانواده هستند. مادر، پدر و فرزند در مسابقه شرکت می کنند و با حضور یک کارشناس مشاور خانواده لیلا رحیمیان مراحل مسابقه را طی و امتیاز دریافت می کنند.

وی ادامه داد: مجری برنامه مسعود خواجه وند است. طراحی مسابقه «ما خانواده ایم» بر مبنای استعاره های که در علم روانشناسی وجود دارد، صورت گرفته است. هر مسابقه در چهار مرحله است و شرکت کنندگان در این چهار مرحله شرکت دارند.

این سردبیر و نویسنده با تاکید بر امتیازات برنامه توضیح داد: کارشناس برنامه در هر مرحله با توجه به پاسخی که شرکت کنندگان بدهند، امتیاز می دهد و اگر شرکت کنندگان ۱۵۰ امتیاز را کسب کنند می توانند راهی فینال شوند که پایان هر ماه برگزار می شود. در نهایت ۲ گروه در فینال مسابقه می دهند و راهی خانه سلامت می شوند. هر مسابقه به مدت نیم ساعت است و روزهای فینال یک ساعت روی آنتن می رود. در مجموع سعی کرده ایم با آنونس و افکت، اطلاعات را هم غیر مستقیم به خانواده ها بدهیم تا چالش های مختلف را با موفقیت طی کنند.

مساب«ما خانواده ایم» روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی سولماز عطایی پخش می شود.

کد خبر 5288940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha