۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴

با حضور استاندار گیلان؛

۱۴ پروژه آموزشی و فرهنگی در گیلان بهره برداری شد

۱۴ پروژه آموزشی و فرهنگی در گیلان بهره برداری شد

فومن- ۱۴ پروژه آموزشی و فرهنگی استان گیلان با حضور استاندار به صورت همزمان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از ۱۴ پروژه آموزشی و فرهنگی به صورت نمادین در فومن شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مدیر صادق و در خدمت مردم عنوان و اظهار کرد: امروز از ۱۴ پروژه آموزشی و فرهنگی استان گیلان بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته در حوزه ارتقا و توسعه حوزه آموزشی و فرهنگی در استان گیلان، افزود: باید از فرصت هفته دولت برای تبیین دستاورهای نظام و انقلاب برای مردم استفاده شود.

استاندار گیلان با اشاره به بهره برداری از بیش از ۳۰ پروژه عام المنفعه در شهرستان فومن، گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان بهره برداری و افتتاح شده و می‌شوند.

بهره برداری از بیش از ۱۰ هزار متر مربع فضای آموزشی در گیلان

مدیر کل نوسازی مدارس گیلان نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: یکی از فرآیندهای رسیدن به توسعه پایدار ارتقای نظام آموزش و پرورش و توسعه فضای آموزشی است.

علی دقیق با بیان اینکه افزایش سرانه فضای آموزش نسبت به چهار سال گذشته و جمع آوری تمام بخاری‌های نفتی مدارس گیلان در اولویت بوده است، گفت: در هفته دولت ۱۴ فضای آموزشی با ۱۰ هزار و ۵۲۳ متر مربع زیر بنا در استان گیلان بهره برداری شد.

وی با اشاره به اینکه این فضاهای آموزشی با ۶۳ کلاس درس و اعتبار ۴۱۰ میلیارد ریالی در ۱۴ شهرستان بهره برداری شده است، افزود: دو سالن ورزشی در فومن و آستارا و یک چمن ورزشی در انزلی نیز بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۳۳ پروژه هفته دولت در فومن

محمدرضا محسنی فرماندار فومن نیز در ادامه با بیان اینکه باید در هفته دولت ۳۳ پروژه عمرانی، آموزشی، صنعتی و تولیدی در فومن بهره برداری می‌شود، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۲۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 5289042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha