۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۰۹

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

تأخیر در تکمیل راه آهن اردبیل پذیرفتنی نیست

تأخیر در تکمیل راه آهن اردبیل پذیرفتنی نیست

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تأخیر و تعلل در تکمیل پروژه راه‌ آهن اردبیل – میانه پذیرفتنی نیست و باید تا آخر امسال این طرح به بهره‌برداری برسد.

صدیف بدری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سفری که فردا معاون وزیر و رئیس زیرساخت‌های وزارت راه و شهرسازی به استان اردبیل خواهد داشت با همراهی استاندار اردبیل و سایر مسئولان از قطعات مختلف راه آهن اردبیل – میانه بازدید خواهیم کرد تا نواقصات به سرعت برطرف و پروژه برای افتتاح در ماه‌های آینده آماده شود.

وی تصریح کرد: اهالی استان اردبیل به هیچ وجه تأخیر و تعلل در تکمیل و راه‌اندازی راه آهن را از مسئولان نمی‌پذیرند و اگر قصوری در این زمینه انجام شود، اقدامات و فعالیت‌ها بخشودنی نخواهد بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جدید راه و شهرسازی قول مساعد داده تا در کنار تزریق منابع مورد نیاز این پروژه از محل فاینانس به ویژه بانک‌های عامل که یکی از آنها اخیراً ۱۵۰ میلیارد تومان منابع برای راه آهن اردبیل – میانه اختصاص می‌دهد، انتظار داریم تا هر چه سریع‌تر با پرداخت مطالبات پیمانکاران این پروژه به سرانجام مناسب برسد.

بدری افزود: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تزریق منابع در یک سال گذشته به راه آهن انجام شده و در بازدید فردا نواقصات کار و تأمین منابع باقیمانده در دستور کار پیگیری‌ها و تأیید مصوبات نهایی خواهد بود تا قبل از شروع فصل کاری اتمام راه آهن اردبیل – میانه را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سفر مدیرعامل بانک صادرات به استان نیز که با همراهی معاون وزیر راه انجام خواهد شد، انعقاد تفاهمنامه برای تأمین اعتبار مورد نیاز به محور اردبیل – سرچم انجام خواهد شد تا این مسیر ارتباطی اصلی استان به مرکز کشور نیز سرعت بیشتری گرفته و عملیات تکمیلی را در فازهای مختلف شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5290047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • エルファン IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      2 0
      نه ، میخواد بیشتر از اینم طول بکشه 😑😑
    • US ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      0 0
      سلام همه اش دوروغ هست پنجاه سال هم تموم نمیشه