۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۴۴

فرمانده سپاه البرز خبر داد؛

راه‌اندازی یگان‌های خودرویی و موتوری برای مهار کرونا در البرز

راه‌اندازی یگان‌های خودرویی و موتوری برای مهار کرونا در البرز

کرج - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز از راه‌اندازی یگان‌های خودرویی و موتوری در این استان برای مهار کرونا خبر داد.

سردار علیرضا حیدرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به افتتاح پایگاه واکسیناسیون شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: امروز در جمع مردم شهرستان ساوجبلاغ از نزدیک در جریان اقدامات به ویژه مراکز تجمیعی واکسیناسیون قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون در شهرستان ساوجبلاغ مطلوب است، تصریح کرد: در بازدید از دو مراکز واکسیناسیون این شهرستان کمبود واکسن و تراکم جمعیت مشاهده نشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به آغاز فاز سوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در پیک پنجم کرونا، بیان کرد: این طرح به منظور دو هدف اصلی نخست قطع زنجیره انتقال ویروس و دوم واکسیناسیون حداکثری با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها دنبال می‌شود.

بیش از هزار پایگاه مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شدند

وی خاطرنشان کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا، بیش از یک هزار پایگاه مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شدند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه در هر محله با شناسایی افراد ناقل از آنها خواهشمندیم از قرنطینه خارج نشوند، گفت: تمامی امکانات حتی دارو با هماهنگی شبکه بهداشت به وسیله یگان‌های خودرویی و موتوری که توسط بسیجیان راه اندازی شده، به درب منازل آنها رسانده می‌شود.

وی اظهار کرد: کمک‌های مومنانه و حتی خرید منزل افراد نیازمند و سالمندان که قادر به خروج از منزل نیستند، برای جلوگیری از سیال بودن ویروس در هر منطقه چند روزی اجرا شده است.

بیش از ۲۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در البرز راه اندازی شده است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: در طرح واکسیناسیون حداکثری، بیش از ۲۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان البرز راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه به همت سپاه، بسیج و شبکه بهداشت در هفته جاری ۸ مرکز واکسیناسیون در سطح استان راه اندازی شد، تصریح کرد: در هفته آتی نیز ۶ مرکز دیگر به این ظرفیت افزوده خواهد شد.

سردار حیدرنیا خاطرنشان کرد: برخی شهرستان‌های استان شهرستان‌های متراکم با جمعیت بالا هستند به همین منظور سپاه و بسیج برای جلوگیری از تراکم جمعیت مراکز یاد شده را راه اندازی کرد.

وی گفت: سپاه و بسیج تمام امکانات اعم از تجهیزات، خودور، موتور، نیروی انسانی و اماکن را در اختیار مجموعه شبکه بهداشت و درمان استان قرار می‌دهد، چرا که اکنون مأموریت اصلی سپاه و بسیج مقابله و مهار کووید _۱۹ است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه به هم استانی‌ها قول می‌دهیم، فرزندانشان در سپاه و بسیج تا مرحله نهایی ریشه کنی این ویروس در کنار آنها خواهد بود، متذکر شد: امیدواریم به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس در سطح استان و کشور باشیم.

کد خبر 5290564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha