۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱:۴۳

فاکس نیوز به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد:

هلاکت دو عامل انتحاری در کابل توسط پهپادهای آمریکایی

هلاکت دو عامل انتحاری در کابل توسط پهپادهای آمریکایی

شبکه فاکس نیوز به نقل از مقامات ارتش آمریکا مدعی شد که پهپادهای نظامی این کشور در پایتخت افغانستان یک دستگاه خودروی انتحاری را هدف گرفته و دو عامل حمله را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فاکس نیوز به نقل از مقامات ارتش آمریکا مدعی شد که پهپادهای نظامی این کشور در کابل، پایتخت افغانستان یک خودروی انتحاری را هدف گرفته و دو عامل حمله را کشته‌اند.

طبق این گزارش، دو تن از عاملان انتحاری که داخل این خودرو بوده‌اند، از عوامل داعش بوده و در پی اصابت راکت پرتاب شده از سوی پهپاد آمریکایی به هلاکت رسیدند.

گفتنی است که ساعاتی پیش، پس از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در اطراف فرودگاه کابل مقامات ارتش آمریکا ادعا کردند که در حمله پهپادی ارتش این کشور یک عامل انتحاری که قصد داشت در فرودگاه کابل به اقدام تروریستی مبادرت نماید، هدف قرار گرفته است.

یک مقام نظامی آمریکا هم در این باره مدعی شد: «پس از انهدام خودروی این عامل انتحاری، انفجار مهیبی به وقوع پیوست که نشان می‌دهد تروریست مذکور مقادیر زیادی مواد منفجره را با خود به فرودگاه کابل انتقال می‌داد».

این در حالیست که آمریکا تاکنون درباره اخبار تأیید شده مبنی بر کشته شدن ۶ غیرنظامی در این حمله پهپادی- از جمله ۴ کودک- توضیحی ارائه نکرده است.

کد خبر 5292407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha