۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹

مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد؛

ایجاد ١٨ هزار شغل توسط کمیته امداد فارس

ایجاد ١٨ هزار شغل توسط کمیته امداد فارس

شیراز – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: طی سال ٩٩ کمیته امداد استان ١٨ هزار شغل ایجاد کرد و طی شش ماه اول امسال نیز فارس بیشترین اشتغالزایی را داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بذرافشان پیش از ظهر دوشنبه در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که ویروس کرونا برای تمام مردم ایجاد کرد اما خیرین فارس کمک کردند و در تمامی حوزه‌ها خیرین استان فعالیت داشتند و استان به عنوان استانی برتر در حوزه مشارکت‌های مردمی در کشور معرفی شد.

وی اضافه کرد: بزرگترین سرمایه‌ای که در کمیته امداد وجود دارد اعتماد مردم است تا بتوان برنامه ریزی ها با ثبات بیشتری صورت بگیرد این در حالی است که در سال ٩٩ بیش از ٢۵ هزار برنامه عمرانی توسط این دستگاه ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد فارس یادآور شد: رشد قابل توجه‌ای در برنامه‌های عمرانی کمیته امداد صورت گرفته این در حالی است که طی سالیان قبل تنها ۵ هزار برنامه عمرانی اجرا می‌شد اما اکنون این میزان به ٢۵ هزار عملیات رسیده است.

محمد بذرافشان ادامه داد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته بالغ بر سه هزار واحد مسکن قرار است با هم افزایی سایر دستگاه‌های خدماتی ساخته شود.

وی در خصوص ایجاد اشتغال در استان فارس نیز متذکر شد: طی شش ماه نخست امسال کمیته امداد فارس به عنوان استان برتر در حوزه ایجاد اشتغال معرفی شد این در حالی است که در سال ٩٩ نیز بالغ بر ١٨ هزار فرصت شغلی در استان فارس ایجاد شد.

او ادامه داد: هشت هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زایی در کمیته امداد در نظر گرفته شده است که بیشترین میزان اعتبارات اشتغالزایی در کشور نیز به کمیته امداد فارس اختصاص یافته و لازم به ذکر است هزار پنل خورشیدی و ٣٠ هزار متر مربع گلخانه نیز در فارس ایجاد شده است.

به گفته این مقام مسئول، کمیته امداد فارس طی سال ٩٩ بالغ بر ۶ هزار و ٣٠٠ سری جهیزیه به متقاضیان ارائه شده و هیچ متقاضی در صف دریافت جهیزیه وجود ندارد.

به گفته این مقام مسئول ٣۵۴ هزار و ٩۴۵ نفر تحت پوشش کمیته امداد فارس هستند.

کد خبر 5292654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha