۸ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۴۳

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

روزانه ۱۲ تا ۱۳ هزار دُز واکسن کرونا در زنجان تزریق می‌شود

 روزانه ۱۲ تا ۱۳ هزار دُز واکسن کرونا در زنجان تزریق می‌شود

زنجان-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه روند واکسیناسیون کرونا در استان زنجان خوب است، گفت: روزانه بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود.

محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روند واکسیناسیون کرونا در استان زنجان خوب است، گفت: روزانه بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده تزریق واکسن در استان به بیش از ۳۰ هزار دُز خواهد رسید و این مهم برای خود ایمنی افرد بسیار عالی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر طرح خانه به خانه واکسیناسیون در استان زنجان برای افراد بیماری که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند فراهم شده است.

صائینی روند واکسیناسیون در استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: واکسن‌هایی که به استان وارد می‌شود در مراکز واکسیناسیون با سرعت و برنامه ریزی خوبی تزریق می‌شود.

وی بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: امیدواریم طی روزهای آینده زدن ماسک در استان تقویت و دورهمی ها کاهش پیدا کند را که تنها تزریق واکسن کافی نیست و همه باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا زنجیذه کرونا هر چه زودترقطع شود.

کد خبر 5293189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha