۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۳۹

با موضوع عقیده و تاریخ اسلام؛

اردو برای جوانان مسلمان در «توزلا» بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود

اردو برای جوانان مسلمان در «توزلا» بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود

شورای جامعه اسلامی توزلا شما شرق بوسنی و هرزگوین، یک اردوی دو روزه را برای رشد استعداد و توانایی جوانان مسلمان ترتیب داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای جامعه اسلامی شهر توزلا وابسته به مشیخت اسلامی در شمال شرقی بوسنی و هرزگوین با همکاری جامعه اسلامی برچکو یک اردو برای جوانان مسلمان در سلسله کوه‌های «"Majevica » راه انداختند.

در این اردوی دو روزه جوانان با فعالیت‌های آموزشی و تفریحی آشنا می‌شوند و هدف از این اقدام رشد فکری جوانان مسلمان و تقویت توانایی و استعدادهای آنان بوده است.

حافظ عبدالله کابی، هماهنگ کننده این اردو برای جوانان مسلمان گفت: برگزاری این اردو جوانان مسلمان را به فعالیت تشویق می‌کنند و میزان توانایی و روابط اجتماعی آنان را می‌سنجد و اخلاق اسلامی را در آنها رواج می‌دهد.

امیر بکریک، هماهنگ کننده فعالیت‌های جوانان شهر برچکو در این باره از افرادی که برای شرکت در این اردو داوطلب شدند تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این اردو بر جوانان مسلمان مؤثر باشد.

در این اردو کارگاهی در زمینه کمک‌های اولیه و حفظ محیط زیست برگزار می‌شود و یک کارگاه با موضوع محو بی سوادی و دیگری درباره عقیده و تاریخ اسلام برگزار می‌شود. در این اردو جوانان خط عربی و همچنین سوارکاری را تمرین می‌کنند و در پایان لوح تقدیر به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

کد خبر 5293453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha