۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴

۲۶۰ کیلومتر از راه‌های آسیب دیده از سیل در الموت بازسازی شد

۲۶۰ کیلومتر از راه‌های آسیب دیده از سیل در الموت بازسازی شد

قزوین - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت گفت: ۲۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی منطقه الموت که در سیل اخیر آسیب دیده بودند ریزش برداری و بازسازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، مهدی رشوند اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیلاب در ۱۱ مردادماه امسال ۶ کیلومتر از راههای روستایی این بخش نیز به طور کامل از بین رفته بود که با همت راهداران، به طور مجدد برای آنها راه احداث شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر اقدامات مستمر و روزانه در راستای نگهداری راههای حوزه استحفاظی الموت، عملیات ساخت واریانت بهرام‌آباد در محور قزوین-رازمیان و آسفالت و خط‌کشی آن به طول یک کیلومتر از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره در سال جاری بود که با هزار نفر ساعت و با استفاده از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات انجام شد.

رشوند ادامه داد: همچنین تعریض و اصلاح شیب و بهسازی محور روستایی وناش الموت شرقی نیز از دیگر فعالیت‌های این اداره در مدت پنج ماهه نخست امسال بوده است.

وی به بهسازی و رنگ آمیزی پل رجایی دشت نیز اشاره کرد و گفت: بازسازی قسمت‌های آسیب دیده، شستشوی کامل پل، اجرای رنگ‌آمیزی سازه پل، نصب تابلو و علائم، اجرای روکش آسفالت، نصب چراغ چشمک زن و شانه سازی و ساماندهی ورودی‌های پل از جمله اقدامات انجام شده برای بهسازی این پل بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت افزود: در این مدت ۳۲۰ تن آسفالت جهت لکه‌گیری و چاله پرکنی راههای این منطقه مصرف شد.

کد خبر 5295219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha