۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰

امام جمعه کامفیروز:

حضور رئیس جمهور بین مردم زمینه‌ساز ترمیم اعتماد از دست رفته است

حضور رئیس جمهور بین مردم زمینه‌ساز ترمیم اعتماد از دست رفته است

کامفیروز- امام جمعه کامفیروز گفت: حضور گرم رئیس جمهور بین آحاد مردم، زمینه ساز اعتماد از بین رفته آنهاست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کامفیروز ضمن تقدیر از حضور گرم رئیس جمهور بین آحاد مردم، در مورد آسیب دیدن اعتماد عمومی به دولت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیداری که اعضای دولت سیزدهم با ایشان داشتند اشاره به یک نقیصه مهم فرمودند که عبارت است از آسیب دیدن اعتماد عمومی نسبت به دولت و از هیئت دولت سیزدهم خواستار ترمیم آن شدند.

وی عنوان کرد: تلاطم‌های اقتصادی، عدم صداقت مسئولان و زندگی‌های مجلل آنها در زمانی که مردم در شدائد اقتصادی به سر می‌بردند در دولت دوازدهم باعث خدشه دار شدن خوش بینی مردم به دولت شد که متأسفانه دولت مردمی آیت الله رئیسی به ناچار میراث‌دار این نقطه ضعف بزرگ دولت دوازدهم شد.

تقی زده ادامه داد: رئیس جمهور با حضور گرم و بی آلایش خود در بین اقشار و آحاد مردم، نشستن پای سخنان آنها و خرج کردن صداقت در تعامل با ملت شریف ایران، زمینه‌های خوبی را برای بازسازی این اعتماد فراهم آورده‌اند، اما این کافی نیست.

امام جمعه کامفیروز بیان کرد: اعتماد کامل مردم زمانی باز می‌گردد که ملت تغییر را در زندگی‌های خود با کنترل قیممت‌های افسارگسیخته کالاهای اساسی، بزرگ شدن سفره‌های خود، آرام شدن دریای مواج و متلاطم ارز، خودرو و طلا، راحت شدن خرید مسکن، سهولت ازدواج و ایجاد شغل به اندازه کافی برای بیکاران این مرز و بوم ببینند.

وی با اشاره به دیداری که نخست وزیر رژیم منحوس صهیونیستی با رئیس جمهور آمریکا داشت، چنین ادامه داد: طبق معمول در این دیدار صحبت‌هایی علیه ایران مطرح شد و دو سردمدار آمریکا و اسرائیل به خیال پردازی‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

تقی زاده عنوان کرد: در این دیدار نفتالی بنت نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل از طرحی موسوم به هزار ضربه چاقو سخن به میان آورد که محتوای آن عبارت است از اینکه به جای یک حمله شدید به ایران با اقدامات کوچک فراوان اقتصادی و سیاسی، باعث از پا درآوردن ایران شویم.

اکنون، کشور ایران که سال‌ها بازیچه دست آمریکا و کشورهای غربی بود، به برکت انقلاب اسلامی به نقطه‌ای رسیده که تبدیل به کابوس شبانه ابرقدرت‌های دنیا گشته، به طوری که مدام در فکر مقابله با ایران و طرح مسائلی برای جلوگیری از پیشرفت کشورمان هستند.

وی افزود: این طرح نیز مانند طرح‌های گذشته آنان به یاری الهی با شکست مواجه شده و هزار چاقو بر سینه رژیم صهیونیستی خواهد نشست.

کد خبر 5295859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha