۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال با ۱۹ بازیکن در دبی تمرین می‌کند/ در انتظار حضور ۶ بازیکن

استقلال با ۱۹ بازیکن در دبی تمرین می‌کند/ در انتظار حضور ۶ بازیکن

تیم فوتبال استقلال به منظور برپایی اردویی یک هفته‌ای پیش از بازی با الهلال شب گذشته راهی دبی شد و در این سفر ۱۹ بازیکن این تیم را همراهی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلالی‌ها که تمرینات خوب و کاملی را قبل از بازی با الهلال در تهران پشت سر نگذاشتند، با تصمیم فرهاد مجیدی یک هفته پیش از بازی با الهلال به دبی رفتند تا اردویی مفید را در آنجا سپری کنند. کاروان آبی‌ها که شب گذشته با حاشیه‌هایی عازم دبی شد، غایبانی هم در این اردو دارد.

در سفر استقلال به امارات تنها ۱۹ بازیکن این تیم را همراهی کردند که عبارتند از؛ سید حسین حسینی، سینا سعیدی فر، علیرضا رضایی، وریا غفوری، سید احمد موسوی، آرش داجیلری، امیر ارسلان مطهری، مهدی مهدی پور، سبحان خاقانی، بابک مرادی، متین کریم زاده، آرش رضاوند، سعید مهری، آرمان رمضانی، امیر حسین حسین زاده، فردین رابط، محمد رضا آزادی، امین قاسمی نژاد و فردین نجفی.

محمد دانشگر که در لیست سفر قرار داشت، در آخرین لحظات از همراهی کردن آبی‌ها سر باز زد. محمد رشید مظاهری و محمد حسین مرادمند به دلیل مشکلات مالی قادر به همراهی این تیم نبودند و مترصد رفع مشکلات به منظور سفر به امارات و ملحق شدن به تیم هستند. ابوالفضل جلالی هم به دلیل مصدومیت نامش از لیست مسافران امارات خط خورد.

همچنین سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی ۴ بازیکن ملی پوش تیم استقلال هم که برای دیدار برابر عراق در کشور قطر حضور دارند، پس از اتمام این دیدار به اردوی آبی پوشان در امارات ملحق خواهند شد. بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های آبی پوشان که به دلیل عدم صدور ویزا از این سفر جا ماند، به محض صدور ویزا راهی دبی خواهد شد.

کد خبر 5297981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha