۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸

با حضور رئیس سازمان تبلیغات؛

سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر رونمایی شد

سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر رونمایی شد

بوشهر- سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امام جمعه و استاندار بوشهر در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر که صبح پنجشنبه با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر رونمایی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر اظهار داشت: سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر از سوی کارشناسان خبره حوزه فرهنگ و عمران تدوین شده است.

علیرضا پولاد اضافه کرد: سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر به عنوان سند بالادستی تا سال ۱۴۰۰ به عنوان برنامه پیش رو سازمان‌ها، نهادها و مراکز مرتبط و دست‌اندرکار مسجدی در استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در این سند که متشکل از ۱۱ صفحه و ۱۸ بند است، به مباحث متعددی از جمله عمران مسجد، موضوعات فرهنگی، موضوعات مرتبط با شرح وظایف روحانی مسجد و هیئت امنا، نهادهای فرهنگی مستقر در مسجد پرداخته شده است؛ ضمن اینکه در سند مذکور پیوست همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی تدوین شده و پس از تصویب و رونمایی به آنها ابلاغ می‌شود.

پولاد گفت: در تهیه این سند ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوشهر، سازمان تبلیغات اسلامی استان، اداره کل اوقاف، سازمان بسیج مساجد و محلات و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر همکاری داشته‌اند.

سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر ️با حضور استاندار و امام جمعه بوشهر و رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر رونمایی شد.

در این سند که متشکل از ۱۱ صفحه و ۱۸ بند است، به مباحث متعددی از جمله عمران مسجد، موضوعات فرهنگی، موضوعات مرتبط با شرح وظایف روحانی مسجد و هیئت امنا، نهادهای فرهنگی مستقر در مسجد پرداخته شده است؛ ضمن اینکه در سند مذکور پیوست همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی تدوین شده و پس از تصویب و رونمایی به آنها ابلاغ می‌شود.

در تهیه این سند ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوشهر، سازمان تبلیغات اسلامی استان، اداره کل اوقاف، سازمان بسیج مساجد و محلات و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر همکاری داشته‌اند.

کد خبر 5300455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha