۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰

منابع صهیونیستی مدعی شدند؛

۲ نفر دیگر از مجموع ۶ اسیر فلسطینی فراری بازداشت شدند

۲ نفر دیگر از مجموع ۶ اسیر فلسطینی فراری بازداشت شدند

منابع رژیم صهیونیستی مدعی شدند که نظامیان این رژیم توانسته اند ۲ نفر دیگر از مجموع ۶ اسیر فلسطینی فراری از زندان «جلبوع» را در اراضی اشغالی بازداشت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایم اسرائیل، دو تن دیگر از مجموع ۶ اسیر فراری از زندان «جلبوع» صبح امروز شنبه بازداشت شدند که یکی از افراد دستگیر شده «زکریا الزبیدی» وابسته به جنبش فتح است.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مدعی شده است که چهار تن از ۶ اسیر فراری را بازداشت کرده است و همزمان جستجو برای یافتن دو فرد دیگر ادامه دارد. این دو اسیر در نزدیکی منطقه جبل الطور در شمال اراضی اشغالی بازداشت شدند.

پیشتر نیز اعلام شده بود که دو اسیر فراری در منطقه الناصره بازداشت شدند. روز گذشته روزنامه الاخبار به نقل از یکی از رهبران تشکیلات خودگردان فاش کرد که مسئولان ارشد این تشکیلات با همکاری با رژیم صهیونیستی برای یافتن اسرای فراری موافقت کرده‌اند. روزنامه مذکور اشاره کرد که مسئولان تشکیلات خودگردان معتقدند که ملتهب شدن اوضاع در کرانه باختری به هیچ وجه به نفع آنها نیست.

گفتنی است، فرار اسرای فلسطینی واکنش‌های مختلفی به دنبال داشت. در همین ارتباط، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات فرار اسرا از زندان، یک عملیات قهرمانانه است که ضربه‌ای بزرگ به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به ارتش و ساختار سیاسی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

کد خبر 5301660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha