جنبش حماس:

هرگونه تبادل آینده با اسرائیل بدون آزادی اسرای جلبوع میسر نیست

هرگونه تبادل آینده با اسرائیل بدون آزادی اسرای جلبوع میسر نیست

سخنگوی گردان های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که هرگونه تبادل آینده اسرا با رژیم صهصیونیستی بدون آزادی قهرمانان عملیات جلبوع ممکن نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سخنگوی گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که هرگونه تبادل آینده با رژیم صهیونیستی بدون آزادی قهرمانان عملیات جلبوع میسر نخواهد بود.

ابوعبیده شامگاه شنبه گفت: ما در گردان های القسام و به شکل واضح و به صورتی که اسرا و خانواده های آنها و دوست و دشمن بشنوند، می گوییم که اگر قهرمانان تونل آزادی در جلبوع خودشان را از زیر زمین آزاد کردند و پیامشان را به تمام جهانیان رساندند ما به آنها و اسرای آزاده خود وعده می دهیم که به حول و قوه الهی به زودی این بار از روی زمین آزاد خواهند شد.

وی افزود: زندانبانان درهای زندان را برای آنها باز خواهند کرد و در معامله ای جدید، همچون همیشه سربلند خارج خواهند شد.

سخنگوی القسام تصریح کرد که رهبران مقاومت تحولات تونل آزادی در زندان جلبوع و قهرمانان آن را از زمان اجرای این عملیات تا به این لحظه از نزدیک زیر نظر داشتند.

ابوعبیده ادامه داد: فرماندهی القسام به قهرمانان این عملیات که موجب سربلندی امت و ملت فلسطین شدند، می بالد. این عملیات بار دیگر شکنندگی نظریه امنیت دشمن را نشان داد. بازداشت مجدد قهرمانان عملیات تونل آزادی حقیقت اقدام درخشان آنها را محو نمی کند و موجب شجاعت و افتخار ملت ما به اسرای مقاوم خود خواهد شد.

سخنگوی القسام در پیامی به کرانه باختری هم گفت: ما در گردان های القسام و مقاومت فلسطین و در مواجهه با تهدیدات دشمن علیه ملت خود و رزمندگان مقاومت در کرانه باختری و جنین تاکید می کنیم که اردوگاه جنین و انقلابیون و قهرمانانش تنها نیستند و به دشمن اجازه تعدی به ملت خود در این اردوگاه را نخواهیم داد و به وظیفه دینی و ملی خود در قبال آنها عمل خواهیم کرد.

ابوعبیده افزود: دست ملت سازش ناپذیر و اسرای خود را برای انتفاضه درخشان آنها می فشاریم و به آنها می گوییم که سست و غمگین و نگران نباشید چرا که مقاومت پشتیبان شماست.

کد خبر 5302393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha