۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۲۱

«تجربه» پس ازچند ماه توقف، دوباره منتشر می‌شود/تحریریه و شکل جدید

«تجربه» پس ازچند ماه توقف، دوباره منتشر می‌شود/تحریریه و شکل جدید

مجله «تجربه» با تحریریه‌ و فُرمی جدید به مدیر مسئولی کتایون بناساز و سردبیری پژمان موسوی از مهر ماه منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجله‌ «تجربه»، قرار است بعد از چند ماه توقف، از مهرماه بارِ دیگر فعالیتِ خود را با تحریریه‌ و فُرمی جدید به مدیر مسئولی «کتایون بناساز» و سردبیری «پژمان موسوی» آغاز کند.

«تجربه» هم‌چنان مجله‌ای با رویکرد هنری و ادبی است و علاوه بر بررسی ادبیاتِ ایران و جهان، تئاتر، سینما، سریال، موسیقی، هنرهای تجسمی و سینمای جهان، بخش‌هایی چون ایران فرهنگی، زنان و کودکی به آن افزوده شده است.

دبیری تحریریه‌ی دوره‌ی جدید «تجربه» را سما بابایی بر عهده دارد و مهدی میرمحمدی، میلاد حسینی، گیسو فغفوری، ساسان گلفر، احسان زیورعالم، حسین گنجی، الناز محمدی، حمیدرضا محمدی و مهدی حسنی اعضای شورای دبیرانِ آن را تشکیل می‌دهند.

در دوران عسرتِ مطبوعاتِ نوشتاری، «تجربه» هم‌چنان امید به حمایت هنردوستانی دارد که ترجیح می‌دهند نگاهی عمیق‌تر به اتفاقات هنری و ادبی ایران‌ داشته باشند.

کد خبر 5301970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 0
      نکته جالب توجه اینکه روی حرف « را » تجربه حرکت ضمه گذاشته اند که غلط است کلمه تجرِبه با کسر را یک مصدر عربی و کلمه عربی است و حالا اصلا ضرورتی نداشت که روی یک کلمه در چنین حالتی حرکت اعرابی بگذارند که آن هم غلط باشد. به هر حال اینها اهل فرهنگ و ادب هستند!!!