۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲

استاندار زنجان:

نظارت‌های میدانی برای تنظیم قیمت‌ها در زنجان ضروری است

نظارت‌های میدانی برای تنظیم قیمت‌ها در زنجان ضروری است

زنجان-استاندار زنجان بر لزوم نظارت‌های میدانی برای تنظیم قیمت‌ها تاکید کرد و گفت: در این خصوص باید مشارکت شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استاندار محل استانداری زنجان گفت: در شرایط سخت معیشتی، مواجه شدن با قیمت‌های متفاوت برای کالاهای یکسان، روح و روان مردم را به شدت آزار می‌دهد.

وی با بیان اینکه همکاری همه جانبه در تنظیم بازار ضروری و واجب است، اظهار کرد: باید فرمانداران بر خط شوند و بسیج اصناف و سایر دستگاه‌ها هم به این مساله مهم ورود مدیریت شده داشته باشند.

استاندار زنجان بر لزوم کنترل قیمت گوشت قرمز در استان زنجان تاکید کرد و گفت: هر قصابی برای خود قیمت متفاوت داشته باشد، فرهنگ شایسته ای نیست و این مردم را ناراحت می‌کند.

حقیقی بر لزوم نظارت‌های میدانی برای تنظیم قیمت‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: در این خصوص همه مشارکت شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی ابراز داشت: در قیمت تنظیمی برای گوشت قرمز باید دقت شود که هم پایین‌تر از جاهای دیگر باشد و هم بردن آن به سایر استان‌ها، برای انجام‌دهندگان صرفه اقتصادی نداشته باشد.

استاندار زنجان بر لزوم پیگیری اقدامات مربوط به انبار کالاهای ضروری تاکید کرد و افزود: بارها به این موضوع تاکید کرد ولی بی توجهی شده است.

حقیقی بر لزوم پیگیری مواردی که در معیشت مردم نقش اساسی دارند تاکید کرد و یاد آورشد: نظارت بر قیمت و کیفیت نان از جمله این اولویت‌ها است که باید به شدت مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

وی ابراز داشت: منتظر گزارش ناظران نمی مانم و خودم و به طور سرزده از نانوایان بازرسی می‌کنم و اگر موارد مصوب برای نانوایان در خصوص وزن چانه و قیمت نان رعایت نشود باید با آنها برخورد شود و در این خصوص با کسی شوخی نداریم.

استاندار زنجان گفت: در هر نانوایی یک کتابچه برای ثبت گزارش نتیجه بازدید بازرسان اختصاص داده شده و عدم ثبت مشخصات مورد نظر و یا هر گونه تخلف در ثبت گزارش‌های این کتابچه‌ها را در گام نخست، از چشم ناظران می‌بینم و نانوایان هم موظف هستند وزن چانه و قیمت‌های مصوب نان را روی دیوار نصب کنند.

کد خبر 5302981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha