۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد؛

اجرای قانون الزام فراگیری آموزش فنی وحرفه‌ای درمناطق نفت‌خیز جنوب

اجرای قانون الزام فراگیری آموزش فنی وحرفه‌ای درمناطق نفت‌خیز جنوب

اهواز- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از اجرای قانون الزام فراگیری آموزش فنی و حرفه‌ای در شرکت‌های پیمانکاری مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالنبی سواعدی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه اجرای تفاهم‌نامه سه‌جانبه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که با حضور مدیران کل، معاونان و کارشناسان مناطق بوشهر، فارس، لرستان، ایلام و کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار شد، گفت: این تفاهم‌نامه مهم‌ترین تفاهم‌نامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سال ۱۴۰۰ است که مقام عالی وزارت بر اجرای آن تأکید دارد.

وی اظهار کرد: از فرصت به وجود آمده برای مشارکت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای اجرای مسئولیت اجتماعی در تأمین و تجهیز زیرساخت‌های مهارت‌آموزی همچنین هدفمند کردن آموزش مهارتی از طریق سفارش محوری با استفاده از قانون الزام فراگیری آموزش فنی و حرفه‌ای در حوزه ارکان ثالث شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب پیش‌بینی شده بهره‌مند شد.

سواعدی خواستار تبادل‌نظر، استفاده از تجارب و تشکیل کارگروه تخصصی و اجرایی با برگزاری مستمر جلسات راهبردی مناطق برای اجرای بهتر و هدفمند تفاهم‌نامه شد.

وی بیان کرد: بر اساس توافق صورت گرفته مقررشده که نیازسنجی مهارت‌های مورد نیاز برای ۲۸ مخزن نفتی در ۶ استان اعلام و نیروی انسانی ماهر و متخصص تربیت شود.

به گزارش مهر، تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و کمیته امداد خمینی (ره) با موضوع اجرای قانون الزام فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای اشتغال به کار، راهبرد توانمندسازی جوامع میزبان در نظام‌نامه صنعت نفت و افزایش شانس اشتغال کارجویان دوره دیده (آزاد و تحت پوشش) کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در سال جاری منعقد شد.

کد خبر 5304464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha