۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۱۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان مطرح کرد؛

تزریق روزانه ۲۷۰۰ دُز واکسن کرونا در الیگودرز

تزریق روزانه ۲۷۰۰ دُز واکسن کرونا در الیگودرز

الیگودرز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: روزانه بین دو هزار تا دو هزار و ۷۰۰ دُز واکسن کرونا در شهرستان الیگودرز تزریق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نیکبخت امروز سه شنبه در دیدار با امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: از همکاری‌های حجت الاسلام سرلک با شبکه بهداشت و درمان شهرستان الیگودرز کاملاً آگاه هستم و از ایشان به واسطه نقش مؤثر در این رابطه تشکر می‌کنم.

وی بیان داشت: روزانه بین دو هزار تا دو هزار و ۷۰۰ دوز واکسن کرونا در الیگودرز تزریق می‌شود که این امر به نوبه خود تا کنون نسبت به جمعیت خوب پیش رفته است و در این راستا سن واکسیناسیون را تا ۳۵ سال پایین آورده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: علاوه بر دو مرکز بزرگ واکسیناسیون در شهرستان الیگودرز یک مرکز واکسیناسیون در دانشکده پرستاری برای واکسینه کردن شش هزار دانشجو در این شهرستان آماده تزریق واکسن کووید ۱۹ است.

نیکبخت گفت: به لطف خداوند بزرگ یکی از بهترین بیمارستان‌ها که در ارائه خدمات به بیماران کرونایی خوش درخشیده است بیمارستان شهید «ولیان» الیگودرز است و توانسته‌ایم به مدد کادر درمانی و مدافعان سلامت این بیمارستان، آمار مرگ بر اثر کرونا کنترل شود.

وی عنوان کرد: امروز شاهد مدیریت هماهنگی در شبکه الیگودرز هستیم و در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن بیشتر پیگیری‌ها در بخش‌های درمانی آموزشی و بهداشتی هستیم.

حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز نیز بیان داشت: کادر درمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در خدمت به نظام اسلامی و مردم سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی گفت: تریبون مقدس نماز جمعه متعلق به نظام اسلامی و مردم انقلابی است و مردم توقع دارند خواسته‌های خود را از این تریبون به مردم بازگو کنیم که در این راستا نقدهای ما در جهت تقویت و تعامل و همکاری سازنده مطرح می‌شوند تا بتوانیم بیشتر به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 5305050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha