۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸

نایب رئیس مجلس‌:

نهادهای انقلابی صادق‌الوعده هستند

نهادهای انقلابی صادق‌الوعده هستند

 اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای انقلابی همچون بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی امام و کمیته امداد در رفع محرومیت و انجام رسالت انقلابی و ارزشی صادق‌الوعده به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد شامگاه پنجشنبه در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: با درخواست از رئیس بنیاد مستضعفان سفر دو روزه او را به استان و بازدید از مناطق محروم همچون گرمی شاهد بودیم و در این سفر مقرر شد بنیاد مستضعفان تعهد انقلابی و جهادی در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی استان نظیر راه آهن، فرودگاه، تکمیل سدها و راه‌ها ارائه کرده و به موقع تأمین اعتبارات را انجام دهد.

وی یکی از رویکردهای ارزشمند بنیاد مستضعفان و کمیته امداد را در مشارکت با بنیاد مسکن احداث ۱۰ هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد و پرداخت کمک بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی اعلام کرد و گفت: همه این اقدامات در راستای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند انجام می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از معاون وزیر نیرو و مدیرعامل آبفا خواست تا با اولویت تأمین آب روستاها در شرایط خشکسالی چاره‌اندیشی کرده و به سرعت طرح‌های آبرسانی و تصفیه‌خانه‌ها را در مناطق شهری و روستایی به سرانجام برساند.

نیکزاد افزود: همزمان با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و معاون وزیر نیرو در استان، شاهد حضور معاون وزیر راه و شهرسازی بودیم تا در حوزه شهرداری‌ها و احیای بافت فرسوده و بازآفرینی شهری پروژه‌های در حال اجرا مورد رصد و بررسی قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همه نهادهای انقلابی از بنیاد مستضعفان گرفته تا ستاد اجرایی امام و دیگر نهادهای انقلابی در دوره جدید مسئولیت و مأموریت خود، محرومیت‌زدایی را در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار دادند و امیدواریم استان اردبیل از قبل این تحرکات و تحولات ثمره مطلوبی را ببرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیگیر مصوبات انجام شده در سفر امروز مسئولان کشوری به استان خواهیم بود چرا که می‌دانیم اکثر این مسئولان در پیگیری و تحقق این مصوبات صادق‌الوعده بوده و به مردم ادای دین انقلابی و ارزشی خواهند داشت.

کد خبر 5306480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کورش IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      1 0
      آقای نماینده لطف گن یکسری برو بازار و قیمتها رو ببین وبعد بیا اظهار نظر کن بااین حقوق ما داریم نابود میشویم میوه رو حذف کردیم برنج رو حذف کردیم از زندگی تخم مرغ هم خبر داری ۵۲ هزار تومان شده آقای نماینده