۱۵ مرداد ۱۳۸۶، ۲۰:۳۷

همایش استانی قوانین راهداری و راهسازی در خرم‌آباد برگزار شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: همایش استانی قوانین راهداری و راهسازی عصر امروز در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر از خرم آباد، سید حسین صابری ، استاندار لرستان در این همایش با اشاره به اینکه یکی از عوامل اصلی رشد و توسعه جوامع ایجاد زیرساخته ای مناسب است گفت: استان لرستان دارای پنج هزار و 600 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است که 68 درصد این میزان مربوط به راه های روستایی است.

صابری با بیان اینکه با بهره برداری از آزاد راه خرم آباد پل زال 64 کیلومتر از مسافت تهران به جنوب کاسته می شود، تصریح کرد: پیش بینی می شود که این پروژه شش ماه زودتر به بهره برداری برسد.

عباس رضایی مدیر کل اداره راه و ترابری لرستان نیز با اشاره به اینکه کاهش تصادفات و سوانح رانندگی و نگهداری حریم راه ها از اهداف این همایش است گفت: لرستان یکی از استان های حادثه خیز کشوراست و علت اصلی وقوع حوادث رانندگی در محورهای این استان طولانی بودن مسیر و خستگی بیش از حد رانندگان است.

در ادامه این همایش، رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ده میلیارد ریال دیه به وسیله محکومان غیر عمد تصادفات رانندگی پرداخت شده است،گفت: درسه ماه نخست سال جاری تعداد مصدومان سوانح رانندگی 9 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کد خبر 530718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha