۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه:

رسانه‌ها مردم گناوه را به واکسیناسیون کرونا ترغیب کنند

رسانه‌ها مردم گناوه را به واکسیناسیون کرونا ترغیب کنند

گناوه- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: رسانه ها در زمینه آموزش و اطلاع رسانی برای تشویق و ترغیب مردم شهرستان گناوه در خصوص واکسیناسیون کرونا، شبکه بهداشت و درمان را یاری کنند.

عصمت حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمام منابع و امکانات جهت واکسیناسیون مردم شهر و روستا در شهرستان بسیج شده‌اند و چینش نیروها جهت تیم‌های واکسیناسیون در شیفت‌های مختلف شهر، اعزام تیم‌های سیار به روستاها و هماهنگی‌های مربوطه انجام شده است.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: با توجه به کاهش محدویت‌های سنی واکسیناسیون در شهر و برداشته شدن کامل محدودیت سنی واکسیناسیون در روستاها، انتظار می‌رود افراد واجد شرایط دریافت واکسن در موعد مقرر به پایگاه‌ها تزریق واکسن مراجعه و واکسینه شوند تا هر چه زودتر شاهد مهار بیماری در شهرستان و کشور باشیم.

وی با تشکر از همکاری و همیاری اصحاب رسانه گفت: انتظار می‌رود اصحاب رسانه مانند همیشه که در کنار کادر سلامت در اطلاع رسانی همکاری داشته‌اند، در بحث آموزش و اطلاع رسانی جهت تشویق و ترغیب مردم و جلوگیری از انتشار مطالب و کلیپ‌های غیر واقعی در خصوص واکسیناسیون، شبکه بهداشت و درمان را یاری کنند، تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن همشهریان واکسینه شوند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون افراد بالای ۲۲ سال در شهر گناوه آغاز شده است گفت: سه پایگاه تجمیعی شامل سالن ورزشی حوادث، شهید عبدویی و غدیر کار واکسیناسیون افراد در شهر گناوه را انجام می‌دهند و علاوه بر این بندر ریگ در حسینه سیدالشهدا (ع) واکسیناسیون انجام می‌شود.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه با اشاره به اینکه پنج مرکز روستایی برای تزریق واکسن روستاییان ۱۸ سال به بالای این شهرستان پیش‌بینی شده است افزود: مراکز خدمات جامع سلامت شهید ناصر رسولی در روستای مال خلیفه، امام حسن مجتبی (ع) چهارروستایی، امام جعفر صادق (ع) شول، نبی اکرم (ص) محمدصالحی و مرکز جامع سلامت محمدی انجام می‌گردد.

وی اظهار داشت: علاوه بر پنج مرکز پیش بینی شده، برای رفاه حال مراجعین و دسترسی مناسب در برخی روستاها نیز تیم‌های سیار در خانه‌های بهداشت یا مساجد و حسینیه‌ها با حضور پزشک تزریق واکسن انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۶۱ هزار و ۹۲۳ دوز واکسن در این شهرستان تزریق شده و حدود ۵۱ درصد افراد بالای ۱۸ سال شهرستان حداقل یک دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 5308147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha