۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۰

مدیرعامل آبفا:

تأمین آب مردم مرزنشین جزو اولویت های محرومیت زدایی است

تأمین آب مردم مرزنشین جزو اولویت های محرومیت زدایی است

اردبیل - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: محرومیت زدایی در مناطق مرزی استان ها به ویژه در حوزه آبرسانی یک ضرورت است که فوریت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا جانباز در بازدید از آخرین وضعیت شبکه‌های آبرسانی شهرستان گرمی اظهار کرد: هدف فعالان صنعت آب و فاضلاب کشور از ارائه خدمات به مردم و بخصوص ساکنین مناطق محروم و مرز نشین جلب رضایت حداکثری مردم است.

وی در بررسی وضعیت مخازن ذخیره آب و پروژه‌های اجرایی استان در مناطق محروم شهرستان گرمی اولویت آبرسانی به مناطق مرزی را یادآور شد و افزود: روستاهای بدون آب شرب مناطق محروم و صفر مرزی در استان اردبیل با یک برنامه ریزی مدون و بلند مدت در ردیف روستاهای دارای آب سالم قرار خواهند گرفت.

جانباز همچنین خاطرنشان کرد: رضایت مندی مردم مهمترین اولویت صنعت آب و فاضلاب کشور بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شود.

وی با حضور در سد عمارت واقع در شهرستان مرزی گرمی مغان از روند پیشرفت سد عمارت و پروژه‌های اجرایی در حال احداث بازدید و بر آبگیری این سد با هدف تسهیل آبرسانی به مردم منطقه تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب با حضور در روستاهای مرزی این شهرستان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تأسیسات و شبکه‌های آبرسانی، مخازن و پروژه‌های در حال اجرا و بخصوص مجتمع آبرسانی موران قرار گرفت.

کد خبر 5308804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha