۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۲۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی امام‌حسن(ع) در گلستان آغاز شد

فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی امام‌حسن(ع) در گلستان آغاز شد

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی و خدمت رسانی امام‌حسن(ع) در گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه دوشنبه در قرارگاه خدمت‌رسانی امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: قدم های اولیه گام دوم انقلاب و تغییراتی که در عرصه حکمرانی کشور به وجود آمده نویدبخش حکمرانی انقلابی مبتنی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و نوید تحول همه جانبه در عرصه‌های اجرایی و تقنینی و فرهنگی کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در ابتدای انقلاب که دشمن تلاش می‌کرد با ارائه اسلام التقاطی و قرائت‌های انحرافی از اسلام و انقلاب اسلامی را به انحراف بکشاند امام با هوشمندی و درایت و حکمت مثال زدنی و با تشخیص دقیق و به موقع این خط انحرافی دستور تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی را صادر کردند که این سازمان بتواند قرائت صحیحی از اسلام ناب را عهده دار شود.

گرزین گفت: امروز دنیا بر پایه تبلیغات می‌چرخد و دشمن سعی کرده تئوری‌های متوهمانه خود را با تبلیغات وسیع و با یک پروپاگاندای رسانه‌ای مستحکم با همه ابزارهای رسانه‌ای به عنوان یک مبانی حاکم، صحیح، درست و پیشرفته به افکار عمومی دنیا القا کند.

وی تصریح کرد: یقیناً تبلیغات صحیح در برابر تبلیغات ناجوانمردانه دشمن علاوه بر اینکه می تواند دست دشمن و نقشه های آنها را خنثی کند همچنین قادر است دست برتر را در این میدان و جبهه حق و باطل نشان دهد زیرا ما معتقد به وعده الهی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه رسالت تبلیغات اسلامی تبلیغات انقلاب اسلامی است، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی و خدمات رسانی امام حسن مجتبی (ره) متشکل از نهادهای تحت امر به رهبری است که در استان شکل گرفته است.

گرزین بیان کرد: این دستگاه ها برای هم افزایی ظرفیت و توان خود دور هم جمع شده اند تا به مردم خدمت رسانی کنند که در نخستین قدم سه هزار معیشتی در هفته دفاع مقدس بین خانواده ها نیازمند توزیع می شود.

وی همچنین از توزیع پنج هزار بسته لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: از دیگر راهبردهای این قرارگاه پیگیری مشکلات اصلی مردم به ویژه در مسئله آب شرب است.

کد خبر 5309586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha