۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۰۹

مجمع اسیران فلسطینی:

اسرای زندان «عوفر» اعتصاب غذای خود را به تعویق انداختند

اسرای زندان «عوفر» اعتصاب غذای خود را به تعویق انداختند

مجمع اسیران فلسطینی امروز سه شنبه اعلام کرد که اسرای فلسطینی زندان «عوفر» تصمیم گرفتند اعتصاب غذای تدریجی خود را به تعویق بیندازند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مجمع اسیران فلسطینی امروز سه شنبه اعلام کرد که اسرای فلسطینی زندان «عوفر» تصمیم گرفتند اعتصاب غذای تدریجی خود در اعتراض به اقدامات سرکوب گرانه زندان را به تعویق بیندازند.

این مجمع همچنین افزود که این تصمیم پس از مهلت خواستن اداره زندان عوفر از اسرا برای برطرف کردن نیازهایشان صورت گرفت. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با پیش بینی احتمال وقوع عملیاتی در کرانه باختری، به ویژه پس از دستگیری مجدد ۶ اسیر فراری از زندان جلبوع، به حالت آماده باش درآمده است.

پیش تر مجمع اسیران فلسطینی اعلام کرده بود که ۱۰۰ اسیر از تمامی گروه های در بند زندان «عوفر» تصمیم گرفتند دست به اعتصاب غذای تدریجی بزنند. این تصمیم در اعتراض به روی گردانی اداره این زندان از قرارداد توقف اقدامات سرکوبگرانه در حق اسرای فلسطینی، پس از عملیات فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» گرفته شد.

مجمع اسیران فلسطینی همچنین اعلام کرد که اسیران فلسطینی نام ۱۰۰ تن از افرادی که قرار است اعتصاب غذای تدریجی خود را آغاز کنند به اداره زندان «عوفر» ارائه کردند.

کد خبر 5310215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha