۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۱۶

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد؛

ضرورت تعامل دستگاه‌های خدمات رسان جهت اجرای طرح مسکن ملی در واوان

ضرورت تعامل دستگاه‌های خدمات رسان جهت اجرای طرح مسکن ملی در واوان

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر بر ضرورت همکاری و تعامل دستگاه‌های خدمات رسان جهت اجرای طرح مسکن ملی و احداث ۸۰۰ واحد مسکونی در واوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر سه شنبه در جلسه رسیدگی به مسائل و موانع اجرای طرح مسکن ملی اظهار داشت: دولت جدید تاکید فراوانی بر تأمین مسکن بویژه برای اقشار ضعیف دارد و اجرای طرح مسکن ملی نیز در همین راستا در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ خانواده واجد شرایط اسلامشهری در این طرح ثبت نام کرده و منتظر هستند تا در اسرع وقت صاحب خانه شوند افزود: اداراتی همچون آب، برق، گاز و مخابرات باید نهایت همکاری را در راستای تأمین خدمات مورد نیاز در روند احداث واحدها و همچنین پیش بینی لازم جهت اتصال انشعابات پس از تکمیل آنها داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر ضمن قدردانی از همکاری شهرداری اسلامشهر و دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان جهت صدور پروانه ساخت گفت: با هماهنگی به عمل آمده در هفته جاری پروانه ساخت این واحدها توسط شهرداری منطقه سه اسلامشهر صادر خواهد شد و مسکن و شهرسازی نیز تا روز یکشنبه هفته آتی به تعهدات خود در این زمینه عمل خواهد کرد.

مرسلپور در ادامه عنوان داشت: برنامه ریزی های لازم جهت تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در روز اربعین حسینی نیز انجام شده و ان شاالله مراسمی در شأن این دو شهید عزیز در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین به تداوم اجرای طرح مواسات و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این مرحله از اجرای طرح مواسات کارگران فصلی که در حال حاضر مشغول به کار نیستند نیز با محوریت اداره کار تحت پوشش قرار می‌گیرند.

کد خبر 5310357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha