۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۳۳

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

تداوم مسیر ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان وظیفه ای همگانی است

تداوم مسیر ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان وظیفه ای همگانی است

سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جوانان رشیدی در دوران هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای عزت و امنیت کشورمان تقدیم کردند و باید همیشه یاد و نام این بزرگواران را گرامی بداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس کردستان اظهار کرد: امتحانات الهی زیادی در طول زندگی برای ما اتفاق می‌افتد که اگر از آنها سربلند بیرون بیاییم عزتمند خواهیم شد در این راستا نیز رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس از این امتحانات الهی سربلند بیرون آمدند و عزت و اقتدار کنونی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود: نخبگان و جوانان رشیدی در دوران هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای عزت و امنیت کشورمان تقدیم کردند و باید یاد و نام این بزرگواران را گرامی بداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: خداوند متعال وقتی به همه مسلمانان امر می‌کند که برای عزت اسلام و مسلمین وارد میدان شوید این یک امتحان الهی برای سنجش ایمان ماست و در دوران هشت سال دفاع مقدس در عرصه ایثار و از خودگذشتگی شاهد رشادت‌های جوانان ایرانی بودیم.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: تداوم مسیر ایثار و از خودگذشتگی در جامعه وظیفه‌ای شرعی و ملی است و باید همه ما ایرانیان از دستاوردهای رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس حفاظت کنیم.

کد خبر 5310375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha