۶ مهر ۱۴۰۰، ۲۰:۴۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان:

عملیات تب سنجی و غربالگری در مرز شلمچه برای زوار انجام می‌شود

عملیات تب سنجی و غربالگری در مرز شلمچه برای زوار انجام می‌شود

شلمچه - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه تست گیری کرونا در شلمچه گفت: عملیات تب سنجی و غربالگری در این مرز برای زائران حسینی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خدادادی ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگویی رسانه‌ای از بازگشت تدریجی زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و بیان کرد: طبق مصوبات ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جمعیت هلال احمر خوزستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن استقرار تیم‌های امدادی در نقطه صفر مرزی شلمچه، عملیات غربالگری و انجام تست تشخیصی ابتلاء به کرونا را برای زائرانی که قصد ورود به کشور دارند، بر عهده گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان اظهار کرد: این عملیات در دو بخش تب سنجی و انجام تست‌های تشخیصی در حال انجام است.

وی به تردد بالای زائران از پایانه مرزی شلمچه اشاره کرد و افزود: به‌منظور تسریع در کار و جلوگیری از ازدحام جمعیت ۱۰ ایستگاه در مرز راه‌اندازی شده است که به‌صورت شبانه‌روزی و همزمان به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

خدادادی با توصیه به رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی به بازگشتگان از این سفر معنوی از زائران درخواست کرد که به هنگام ورود به کشور و مراجعه به ایستگاه‌های غربالگری ضمن رعایت فاصله‌گذاری فردی، سعه‌صدر به خرج دهند.

کد خبر 5315471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha