۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷

با حضور استاندار قم؛

نمایشگاه ویترینی محصولات قم افتتاح شد

نمایشگاه ویترینی محصولات قم افتتاح شد

قم- استاندار قم در بیست و وسومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ضمن بازدید از چند واحد تولیدی؛ نمایشگاه ویترینی محصولات قم را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ بهرام سرمست پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از واحدهای صنعتی در قالب سه‌شنبه‌های اقتصادی در شکوهیه ضمن بازدید از چند واحد صنعتی نمایشگاه ویترینی محصولات در قم را افتتاح کرد.

استاندار قم افزود: با حضور در کارخانه‌ها و در جمع تولید کنندگان، مشکلات و موانع تولید این بخش‌ها از نزدیک بررسی شده و برای رفع آنها تصمیمات مناسب اتخاذ و دستورات لازم صادر می‌شود.

به گفته این مسئول؛ در برنامه امروز مشکل حق بیمه تأمین اجتماعی کارگران واحدهای تولیدی مورد بازدید همچنین بحث طرح‌های توسعه واحدهای مذکور از سوی تولیدکنندگان مطرح شد، که تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد و امیدواریم نتیجه آن منجر به حل مشکلات شود.

استاندار قم عنوان کرد: با وجود تحریم و مشکلات ناشی از بحران کرونا در کشور، حضور میدانی و ارتباط چهره به چهره مدیران با تولیدکنندگان و صنوف مختلف می‌تواند زمینه را برای سرعت بخشی به حل مشکلات و ایجاد گشایش‌های بیشتر در حوزه‌های گوناگون فراهم نماید.

سرمست برنامه‌های راهبردی استان در زمینه اقتصادی را موفق توصیف و تصریح کرد: برنامه‌های راهبردی استان در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید موفقیت‌آمیز بوده و خوشبختانه طی سه سال اخیر، هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده و چندین واحد تولیدی راکد نیز احیا شده است..

وی افزود: در قالب این برنامه، طرح‌های توسعه مربوط به چند واحد تولیدی اجرایی شده است.

کد خبر 5315519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha