۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴

با حکم وزیر علوم؛

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب شد

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر هاشم داداش‌پور را به عنوان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب شد.

متن حکم انتصاب دکتر داداش‌پور به این شرح است؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

امید است در راستای تحقق اهداف اسناد بالا دستی نظام، به ویژه عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در سند دانشگاه اسلامی و «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کار گیری همه ظرفیت‌های آن سازمان و همکاری و هم افزایی همکاران ستادی و معاونت‌های دانشجویی مؤسسات آموزش عالی، برای ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی، ساماندهی مناسب امور مربوط به تبادل دانشجو و خدمات دانشگاهی با کشورها، در جهت تحقق دیپلماسی و مرجعیت علمی، ساماندهی امور مربوط به اعطای بورس‌های تحصیلی داخل و خارج از کشور و سایر مأموریت‌ها و امور محوله با «رویکرد تحول گرا و دانش بنیان»، موفق باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر هاشم داداش پور عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس بوده و از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، معاون فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس و … اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های غلامرضا غفاری سرپرست سابق سازمان امور دانشجویان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 5316064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • DE ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      4 0
      این چه وضع انتصابات در وزارت علومه؟ آقای رئیسی چرا نظارت نمیکنید؟ سوابق این فرد و نحوه هیات علمی شدنش رو میدونید؟ کلا فاتحه وزارت علوم رو باید خوند. همه انتصابات سیاسی و بدون توجه به کارنامه افراد داره انجام میشه
      • رامین IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
        2 0
        جدی؟ میشه بیشتر توضیح دهید.
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      0 0
      اقالطفا این ایین نامه جدید تبدیل وضعیت در زمان رضوان طلب بررسی شود ۶ماه زمان دهده پرونده های قدیم تعیین تکلیف شود حال سه ماه بعد از تاریخ نامه ۱/ ۴/1400 ابلاغ شده از طرفی حسب دستور وزیر علوم حکم جدیدیدانشگاه ها نبایند بزنند و هیات ممیزه داشگاه حکمشان به اتمام رسیده و پرونده های تبدیل وضعیت همه مونده
    • ناشناس IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      0 0
      تو این کشوردکتری مدیریت آموزشی یادولتی یامدیریت اموزش عالی نداریم.همه مسئولین وزارت علوم باید رشته مهندسی خوانده باشند واز تربیت مدرس یا علم وصنعت یا امیر کبیر باشند.دانشگاه علامه طباطبایی یارشته های علوم انسانی جایگاهی ندارند