۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۹

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور:

اجلاسیه پیرغلامان و مداحان امام حسین(ع) در کرمانشاه برگزار می شود

اجلاسیه پیرغلامان و مداحان امام حسین(ع) در کرمانشاه برگزار می شود

کرمانشاه- رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: اجلاسیه سراسری پیرغلامان و مداحان امام حسین(ع) در کرمانشاه در سال آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف ارجونی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: مداحان و هیئت‌های مذهبی به خوبی در ماه محرم و صفر برنامه‌های مذهبی را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کردند، که جای تقدیر دارد.

وی افزود: برنامه‌های بسیج در ۱۰ سال آینده توسط رئیس بسیج مستضعفین تدوین و خدمت مقام معظم رهبری ابلاغ شده که از نیمه دوم سال‌جاری در حال اجرا است.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با تأیید برنامه‌های ارائه شده، بسیج را پاره ملت خواندند و فرمودند بسیج در هرکجا که کشور و نظام به آن نیاز دارد باید وارد شود.

ارجونی بیان کرد: بسیج مداحان آماده همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان استان کرمانشاه برای آموزش مداحان و پشتیبانی برای برگزاری مراسم مختلف مذهبی و فرهنگی است.

وی خاطر نشان کرد: سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ به استان کرمانشاه سبب شناسایی و بروز پتانسیل‌های استان کرمانشاه شده است.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور اضافه کرد: برگزاری اجلاسیه سراسری پیرغلامان و مداحان امام حسین (ع) در استان کرمانشاه در سال آینده زمینه ساز معرفی این استان در حوزه‌های مذهبی، فرهنگی و آئین‌های قدیمی خواهد شد.

کد خبر 5319252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha