۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

تعداد کشته شدگان کرونا در کردستان به ۱۶۶۶ نفر رسید

تعداد کشته شدگان کرونا در کردستان به ۱۶۶۶ نفر رسید

سنندج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با جان باختن دو نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته تعداد کشته شدگان کرونا در استان به هزار و ۶۶۶ نفر رسید.

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شدند.

وی افزود: هم اکنون ۹۵۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند و شهرستان سنندج با ۵۶۳ نفر بیشترین تعداد بستری شدگان را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطر نشان کرد: هم اکنون ۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) بستری هستند.

رضاعی اظهار داشت: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به هزار و ۶۶۶ نفر رسیده است.

وی افزود: متأسفانه تاکنون ۷۰۴ نفر در سنندج، ۲۷۷ نفر در سقز، ۱۵۵ نفر در مریوان، ۱۱۸ نفر در بانه، ۱۳۹ نفر در قروه، ۹۱ نفر در کامیاران، ۸۷ نفر در دیواندره، ۷۱ نفر در بیجار، ۲۱ نفر در دهگلان و سه نفر در سروآباد بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

رضاعی خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهروندان همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، عدم حضور در تجمعات، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک را رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5320167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha