امروز برگزار شد؛

تظاهرات بحرینی‌ها علیه عادی‌سازی روابط/ حرکت به سمت سفارت تل آویو

تظاهرات بحرینی‌ها علیه عادی‌سازی روابط/ حرکت به سمت سفارت تل آویو

مردم بحرین ضمن برگزاری تظاهرات گسترده در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به سمت سفارت این رژیم در منامه حرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مردم بحرین امروز جمعه در مخالفت با عادی سازی روابط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی دست به برگزاری تظاهرات گسترده زدند. این تظاهرات در شهر منامه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی علیه آل خلیفه و رژیم صهیونیستی، لغو توافقنامه عادی سازی روابط با تل آویو و نیز بسته شدن سفارت تل آویو در منامه را خواستار شدند.

تظاهرات کنندگان به منظور نشان دادن اعتراض خود به مسأله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به سمت سفارت تل آویو در منامه حرکت کردند که با سرکوب نظامیان آل خلیفه مواجه شدند. آل خلیفه با توسل به به گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی تلاش کرد تا تظاهرات کنندگان را متفرق سازد.

چندی پیش جمعیت الوفاق از به اهتزاز درآمدن پرچم فلسطین در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین خبر داد. این جمعیت اعلام کرد که جوانان بحرینی دست به چنین اقدامی زده‌اند. جوانان بحرینی در اعتراض به سفر اخیر «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و نیز اعلام حمایت از مسأله فلسطین پرچم این کشور را در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی برافراشتند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به تازگی در سفر به بحرین اقدام به افتتاح سفارت این رژیم در منامه کرد. مردم بحرین پیش از سفر لاپید به این کشور نیز با برگزاری تظاهرات گسترده اعتراض خود به این سفر را اعلام کرده بودند.

کد خبر 5322427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha