۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

اقدامات شهرداری باید منجر به جلب رضایتمندی مردم شود

اقدامات شهرداری باید منجر به جلب رضایتمندی مردم شود

بندرعباس - رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اقدامات شهرداری در نهایت باید منجر به جلب رضایتمندی مردم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه جراره صبح شنبه در آئین آغاز به کار شهردار جدید بندرعباس ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی و تشکر از شهردار سابق و اعضای سابق شورای شهر، اظهار کرد: شورای ششم در اولین گام خود شهردار بندرعباس را انتخاب کرد و با حکم وزیر کشور رسماً آقای نوبانی به عنوان شهردار بندرعباس منصوب و انتظار داریم باتوجه به شاخصه هایی که مد نظر شورا است شهردار بندرعباس در تسهیل در انجام امور اقدام کند تا رضایتمندی مردم شهر بندرعباس را به دنبال داشته باشد.

وی بیان کرد: انتصاب مدیران توانمند و دلسوز در مجموعه شهرداری می تواند در انجام هرچه بهتر کارها به شهردار منتخب کمک کند تا این مجموعه با مشکل خاصی در زمینه های مختلف شهری روبرو نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: انتصاب مدیران توانمند، مبارزه با فساد در شهرداری بندرعباس، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آنها از اولویت های شهرداری بندرعباس باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با ذکر این نکته که اقدامات شهرداری باید در نهایت به جلب رضایتمندی مردم منجر شود، در پایان تصریح کرد: مبارزه با فساد در شهرداری بندرعباس، پاسخ به موقع به درخواست های مردم و خدمت خالصانه و صادقانه از دیگر برنامه های شهردار بندرعباس باشد تا در پایان شورای ششم مردم قضاوت کنند و انتظارات واقعی خود را از شورا و شهرداری دیده باشند.

کد خبر 5322811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha