۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۷

فرمانده سپاه اردبیل:

هیئت‌های مذهبی اردبیل طلایه‌دار بصیرت و اندیشه اسلامی باشند

هیئت‌های مذهبی اردبیل طلایه‌دار بصیرت و اندیشه اسلامی باشند

اردبیل-فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز هیئت‌های مذهبی در استان حسینی اردبیل طلایه‌دار بصیرت افزایی و اندیشه دینی و اسلامی در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر شنبه در بازدید از هیئت مذهبی مکتب العباس (ع) اردبیل اظهار کرد: امروز هیئت‌های مذهبی در استان حسینی اردبیل در کنار برگزاری برنامه‌های عزاداری و مذهبی، پرچم دار بصیرت افزایی و مردم یاری باشند.

وی بیان کرد: بصیرت و دشمن شناسی مهم‌ترین شاخصه مکتب حضرت ابوالفضل العباس (ع) است و اوج و قله بصیرت، دشمن شناسی است و امروز عاشقان حضرت ابوالفضل العباس (ع) با بصیرت و دشمن شناسی در مسیر پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام بردارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن که اعتقادات و باورهای جوانان ما را مورد هدف قرار گرفته است، نقش هیئت‌های مذهبی در مقابله با تهدیدهای فرهنگی و نرم دشمن خطیر و سنگین می‌باشد.

محمدی اصل افزود: هیئت‌های مذهبی باید بستری برای تقویت اعتقادات و بصیرت افزایی توأم با حضور پرشور جوانان و نوجوانان باشند و داشته‌های امروز همه ما، محصول حضور در همین هیئت هاست.

وی با اشاره وظیفه مهم مردم یاری و حل مسائل اجتماعی در هیئت‌های مذهبی، گفت: هیئت‌های مذهبی برای مردم یاری و مردم داری در خط مقدم حل مسائل اجتماعی جامعه باشند و بدون شک در شرایط کرونایی و جنگ اقتصادی وظیفه‌ای مضاعف بر عهده همه ماست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل بیان کرد: در گام دوم انقلاب تربیت نسلی انقلابی و متعهد برای نقش آفرینی در نظام اسلامی امری مهم و حائز اهمیت است که هیئت‌های مذهبی می‌توانند در این زمینه بستر ساز و جریان ساز باشند.

کد خبر 5322949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha