۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۹:۴۹

عضو شورای اسلامی شهر همدان:

موضوع انتشار کلیپ درگیری ماموران شهرداری همدان بررسی شود

موضوع انتشار کلیپ درگیری ماموران شهرداری همدان بررسی شود

همدان- عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: کلیپ پخش شده در فضای مجازی در ارتباط با درگیری ماموران شهرداری باید از زوایای مختلف بررسی شود.

علی رحیمی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پخش گسترده کلیپ درگیری مأموران و تخریب کانکس‌های مدرسه موقت اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم همه ما در برابر قانون برابر هستیم و اگر تخلفی صورت گرفته باید به شدت برخورد شود.

وی افزود: باید تمام زوایای این مسئله بررسی شود زیرا هر ساله چندین پرونده در ارتباط با درگیری مأموران شهرداری تشکیل می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مأموران شهرداری اجازه درگیری و زد و خورد ندارند، گفت: پلیس ساختمان وظیفه دارد هر جا که تخلفی صورت می‌گیرد به آن ورود کند و چه مردم و چه مأموران در برابر رعایت قانون برابر هستند.

رحیمی‌فر خاطرنشان کرد: اگر در آن منطقه در کلیپ تخلفی صورت گرفته پلیس ساختمان برابر قانون ورود کرده اما اجازه برخورد فیزیکی را نداشته است.

وی با بیان اینکه فرد صدمه خورده حق شکایت دارد، بیان کرد: هیچکس در برابر قانون مصونیت ندارد شما دیدید نماینده مجلسی هم که به صورت سرباز راهنمایی و رانندگی سیلی زد از آن شکایت صورت گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: فردی هم که در این کلیپ مورد ضرب و شتم قرار گرفته می‌تواند طبق قانون شکایت کند.

وی با بیان اینکه باید منتظر گزارش مفصل این کلیپ باشیم، گفت: روزانه چندین کلیپ در سراسر کشور در فضای مجازی منتشر می‌شود که از شبکه‌های سراسری مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد.

وی افزود: باید ببینیم در این شرایط شهرداری همدان انتشار این کلیپ به صورت گسترده چه دلیلی دارد و از تمام زوایا هم بررسی شود و طبق قانون با متخلفان برخورد شود.

کد خبر 5323226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha