۱۹ مرداد ۱۳۸۶، ۱۱:۱۵

توپ طلای فوتبال ایران برای نکونام / بهترین های فوتبال ایران انتخاب شدند

توپ طلای فوتبال ایران برای نکونام / بهترین های فوتبال ایران انتخاب شدند

مراسم اهدا توپ طلا و انتخاب بهترین های فوتبال ایران در لیگ ششم و سال گذشته شب گذشته با انتخاب جواد نکونام به عنوان بهترین بازیکن و در یافت کننده توپ طلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که به همت صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش و پایگاه خبری فوتبال ایران در سالن همایش های هتل المپیک تهران برگزار شد بهترین بازیکنان فوتبال ایران در سال گذشته انتخاب و معرفی شدند.

دراین مراسم که با حضور کارشناسان ، مربیان ، بازیکنان ، مدیران عامل ، مسئولان سیاسی و ورزشی و جمع کثیری از اهالی رسانه های ورزشی برگزارشد توپ طلای فوتبال ایران به جواد نکونام بازیکن تیم فوتبال اوساسونای اسپانیا و بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان اهدا شد.

توپ طلای این مراسم که برای دومین بار برگزار می شود از سوی محرم نوید کیا بهترین بازیکن دوره اول به جواد نکونام اهدا شد. مراسم توپ طلا پس از چند سال وقفه مجددا شب گذشته برگزار شد.

همچنین در این مراسم عنوان بهترین دروازه بان سال گذشته به وحید طالبلو دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران تعلق گرفت. او تندیس بلورین و لوح تقدیر ویژه دریافت کرد.

اما درخط دفاعی سیدجلال حسینی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه سایپا به عنوان بهترین مدافع انتخاب شد و هادی عقیلی عنوان دوم را به خود اختصاص داد.

درخط هافبک جواد نکونام به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و آندرانیک تیموریان عنوان دومی این انتخاب را به خود اختصاص داد.

در خط حمله نیز عرفان اولروم مهاجم تیم فوتبال ابومسلم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و علی سامره و مهدی رجب زاده به عنوان نفرات دوم و سوم انتخاب شدند.

سعید مظفری زاده به عنوان بهترین داور فصل گذشته فوتبال ایران انتخاب شد و تندیس بلورین و لوح تقدیر دریافت کرد.

فرزاد آشوبی بازیکن خط میانی پرسپولیس نیز به عنوان پدیده لیگ گذشته انتخاب شد.

تیم فوتبال سپاهان به عنوان بهترین تیم لیگ گذشته انتخاب شد و تیم های سایپا و استقلال اهواز عناوین دوم و سوم این انتخاب را به خود اختصاص دادند.

علی دایی سرمربی و بازیکن تیم فوتبال سایپا که این تیم را به عنوان قهرمانی لیگ ششم رساند به عنوان بهترین مربی انتخاب شد. لوکا بوناچیچ و فیروز کریمی مردان دوم و سوم بهترین های نیمکت بودند که تندیس بلورین و لوح تقدیر خود را دریافت کردند.

در این مراسم جوایز و تندیس بلورین بهترین بازیکنان توسط پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی و صاحب نام فوتبال ایران اهدا می شد که در نوع خود جالب و قابل تقدیر بود.

علاوه بر اهالی فوتبال که در این مراسم حضور داشتند محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال به همراه حامد حدادی عضو تیم ملی و رایکو ترومن سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان که به تازگی عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرده اند نیز حضور داتشند. در این بین ترومن جایزه مربی دوم یعنی لوکا بوناچیچ را به وی اهدا کرد.

کد خبر 532437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha